Friday, 9 October 2009

WAWANCARA DENGAN SAKSI UTAMA DITAMAN ABDUL SAMAD

Aku sempat berwawancara dengan salah seorang yang berada ditempat kejadian dari awal sehingga berakhir kejadian. Manakala video kejadian juga telah berjaya membuktikan kejadian sebenar.

Nampaknya segala ilmu dunia hitam dalam PKR seperti demonstrasi jalanan, provokasi diluar batas dan fitnah terang-terangan telah berjaya diserap ilmunya oleh ahli PAS dan ramai yang layak menerima ijazah seni lakon dari AKADEMI SENKILAKON ANVAR. Begitu juga ilmu kesamsengan dari Universiti DAP. Walaupun kursus yang mereka hadiri begitu singkat atau kursus jangkapendek, tetapi ahli-ahli pAS kini dapat mengamalkan ilmu dari DAP tanpa kekok!

Seterusnya disini

25 comments:

Anonymous 9 October 2009 at 14:06  

PAS untuk semua
Sejak PAS menjadi boneka DAP, PAS dah lebih cekap.

TakerRules95 9 October 2009 at 14:08  

Dun 31 Bagan Pinang tgk ni dan insaflah

http://www.youtube.com/watch?v=iKjMnaXtZwQ&feature=channel_page

Anonymous 9 October 2009 at 14:17  

Apa PAS buat?
1. Ceramah Perdana
2. Undi PAS masuk Syurga
3. Jadi Boneka DAP
4. Membiar rakyat Kelantan berhijrah
5. Ahli PAS bini 2, 3, 4 ....
6. Ambil duit balak kahwin lagi
7. Tokong Budha di Kelantan berhala bertambah besar
8. Hina, maki & memfitnah

myartch 9 October 2009 at 14:26  

TakerRules95 Siapa yang Bunuh Diaorang tu...? Najib ke, Muhyidin ke... Rosmah ke... bukan kan? so Vid tu gi letak gambar diaorg tu apehal... kalau ada sorang org pas gi mencuri atau menumbuk org... bley ke kita tuduh Nik Aziz yang buat... Anwar yang buat.... atau Karpal yg buat....

Beb.... kerajaan ni mcm institusi atau syarikat yg besar... kalau pemandu lori suatu syarikat yg besar bunuh kelindan dia... adakah wajar Bos dipersalahkan...?

Tapi si S kugan tu dah memang penjenayah... so.. apa nak heran... yang mamat mati jatuh bangunan tu extremist (x elok aku nak detailkan utk perpaduan sejagat)... padan muka kenan tolak dari tingkap pun... lain kali caap siang pandan2... cakap malam dgr2...

TakerRules95 9 October 2009 at 15:15  

tapi myarch sprm tu dia punya bos siapa? siapa pengurusi bn ? rosmah bukan pernah bunuh org ke dan guna jin ?

TakerRules95 9 October 2009 at 15:16  

myartch logik ke satu hari sebelum org nak khawin nak bunuh diri?

Dulu_umno 9 October 2009 at 15:17  

tak paham dgn umnoo.pemimpin rasuah pun boleh jadi calon.

Anonymous 9 October 2009 at 15:25  

PAS wajib ditolak sekarng. Barang siapa yang undi PAS kali ini maka jawablah di depan Allah swt kelak kerana menyokong parti munafiq dan parti yang mudharat besar pada umat dan negara..

Untuk penegtahuan tuan2 PAS lagi dahsyat penyelewengan dalamannya sehingga tersungkurnya Koperasi KOHILAL dengan jutaan ringgit..tetapi disembunyikan..

Semasa miskin nak mampus pun sudah kemaruk wang. dan Selangor dan Perak rasuah tanah dan merompak wang rakyat terbongkar dengan kematian Beng HOck.sebab itu mereka amat takut dan sedang mengadakan perang saraf besar2an untuk mengalihkan psikologi rakyat bahawa ini buatan SPRM dan UMNO.

Anonymous 9 October 2009 at 15:31  

Ni puak PAS AL-Bahlul Wal Munafik..
Beng Hock tu nak kawen menatng jadah apenye dia dah wat hubungan sampai menagndung 2 bulan dgn awek dia tu..klu dah 2 bulan mengandung dan 'puas' dah dan awek dia..( puak cin kafir ni plak nk mengandung ni diorg dh plan..dh get ready br kasi jadik..so sblm tu entah byk mane sex dgn awek dia tu..)ape kisah nak kawen plak..gimik je sbb nak tuduh SPRM jahat..sdngkn prancngn rapi telah di lakukan oleh puak DAP bersama kongsi gelap cina kot..
yang korang ni bangng sgt nk tegak benda jht nape??

Yang dlm UMNO difitnah lngsung xde bkti atau munasabah..kot2 blh gak aku nk tgk utk pujk hati aku prcaya pd puak bengong nih..tp hampehh PENIPUU PEMFITNAH BESARRR!!

Xphm le PAS ni..pemimpin munafiq, pembuat fitnah, penyeleweng agama dan org PAS lah paling hantu duit klu hal projek..!! sedar la weihh

TakerRules95 9 October 2009 at 15:33  

UMNO wajib ditolak sekarng. Barang siapa yang undi UMNO kali ini maka jawablah di depan Allah swt kelak kerana menyokong parti munafiq dan parti yang mudharat besar pada umat dan negara..

Untuk penegtahuan tuan2 UMNO lagi dahsyat penyelewengan dalamannya sehingga tersungkurnya Koperasi KOHILAL dengan jutaan ringgit..tetapi disembunyikan..

Semasa miskin nak mampus pun sudah kemaruk wang. dan kerajaan Malaysia rasuah tanah dan merompak wang rakyat.

TakerRules95 9 October 2009 at 15:35  

kesian UMNO nak rampas kerajaan negeri Selangor pon kena bunuh org ke?

TakerRules95 9 October 2009 at 15:35  

dalam Islam bukan boleh khawin sampai 4 ke>

Anonymous 9 October 2009 at 15:50  

Mamat TakeRules ni bacul lagi pengecut..tiru posting n letak UMNO..nmpk sgt nk kalh dah PAS.. hahahaa.. PAS Ibu Seleweng..Seleweng duit balak kelantan, projek, seleweng Aqidah..seleweng Syariah..

Parti Ajaran Seleweng = PAS..

Kawan2 jangan lupe yer.. PARTI AJARAN SELEWENG =PAS.. diorng tgh kecut nak kalah dh so..tgh kencing mcm2 isu.. blah lerr..

Anonymous 9 October 2009 at 15:59  

Hati2..jgn termakan provokasi jahat PAS supaya jadi rusuhan dan tertangguh pilihanraya..

UMNO kena bersabar dan bijak..gunakan gerak saraf..kepetahan hujah melawan fitnah jahat mereka..awas jgn tertipu dgn taktik mereka.. Insya Allah UMNO akan menang besar..!!

Rakyat Bagan Pinang mmg tidak selesa dgn sikap mereka..biar mereka terjemahkan dengan undi besar pada UMNO!!

myartch 9 October 2009 at 16:01  

Oh... kira yg arahkan suruh bunuh Beng Hock tu Bos SPRMlah ye... sape bos nye tu... ko tau ke TakerRules95....

Memang ler logik kalau Beng Hock bunuh diri... mungkin dia ak kawen tapi tak cukup duit... hahahaha.. takut kena marah ngan belah pengantin pompuan pasal duit x cukup....

Si Rosmah bunuh org....? ko kompom ke ni TakerRules95... dasyat tol ko ni... mengalahkan polis.... mesti ko menuntu ngan Nik Ajiz ilmu tilik2 nikan.... sampaikan rosmah pakai Jin pun ko tau... ko duduk berjiran ngan Rosmah ke.... ke Rosmah tu mak tiri ko.... hehe

myartch 9 October 2009 at 16:03  

TakerRules95.... dalam ISLAM boleh kawen Sampai 4.... tapi bersyarat.... bongok.... apa syaratnya?... ko tanyalah ngan tok Guru PAS... diaorg ni kan arif dlm bab agama ni.... ahli syurgalah katakan...

Anonymous 9 October 2009 at 16:33  

to takerrules95..
ee x malu...ada hati nak kahwin 4..
makan pun mak bapak kasi,nak kahwin 4...

Anonymous 9 October 2009 at 16:36  

to dulu_umno..

laa tu pun ko nak hairan
1.peliwat nak jd pm (anwar)
2.kena tangkap basah jd adun pas (mat sabu)

x hairan kan?

Anonymous 9 October 2009 at 16:38  

takerrules95..
kata penyokong pas, hal rosmah guna jin pun ko percaya?
tahyol dan toyol betol lah ko nie..

Anonymous 9 October 2009 at 18:16  

Bahlul laknat punye TakerRules95.. suke ahti die tuduh Rosmah bunuh org, unsur khurft jin!! wpun rosmah tk bertudung..tapi hati die lebih mulia dr tok guru sesat ko yg balut serban riak lg angkuh itu.. Tuhan tk nilai kt serban tok guru ko tu yer..
belajr dr tok guru sesat!!

TakerRules95 10 October 2009 at 11:50  

kwn2 jgn lupa ye BN - Bullshit Nation

TakerRules95 10 October 2009 at 11:51  

kalau x percaya gi youtube tulis Rosmah perempuan puaka keluarga dia sendiri mengaku yang dia guna jin

Detguaq 10 October 2009 at 12:29  

TakerRules,

Hang percaya kuasa Jin ka hang percaya Allah lebih berkuasa?

Dan hang pasti ka depa tu tiada niat jahat atau terima upah melalui dana yahudi yang sedang membanjri kantung parti-parti pembangkang termasuklah calon kemPIS diBagan Pinang yang diusung kesana kemari dengan kereta import mewah?

BN fot Better Nation

TakerRules95 10 October 2009 at 13:20  

Ahli PAS isteri pakai tudung walaupun byk isteri tak mcm UMNO kata je parti islam tapi isteri x pakai tudung sampai guna jin

TakerRules95 10 October 2009 at 13:21  

Rosmah guna jin bomoh mustahil kalau keluarga dia tipu


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP