Monday, 5 October 2009

N31 Bagan Pinang : Kalau Dah Haram tu Haram jugak lah!








Pisau kata " Bukti buta undang undang,kahwin haram nak dihalalkan"

9 comments:

Anonymous 5 October 2009 at 18:00  

PAS cuma faham nak kahwin lebih dari 2 bini. Hadi Awang 3 bini, jadi ahli lain kena ada 3 bini baru ahli PAS faham tentang undang-undang, peraturan dan kaedah-kaedah

Anonymous 5 October 2009 at 18:17  

Bergilir2 la Hadi bawa bini dia kalau dia jadi PM. hehehe

Anonymous 5 October 2009 at 18:19  

berita panas!

kempen bubar dun perak!

http://kembarapolitik.blogspot.com/2009/04/bubar-dun-lain-hulu-lain-parang.html

kembara politik

NOBISHA 5 October 2009 at 18:31  

Kawan2, tlg jgn post video. Tak semua ada broadband atau streamyx. Kalau nak post juga, sediakan transkrip. Video tu sangkut2. Potong stim nak tunggu sampai habis. Selamat berjuang kedua2 calon yg bertanding.

BelokKiriKanan 5 October 2009 at 18:33  

Foto ekslusif MT Umno / Ketua Putera Umno, Datuk Azeez ditumbuk penyokong Pas boleh dilihat melalui http://belokkirikanan.blogspot.com/

Jeffry 5 October 2009 at 18:41  

SLM BRO! YO! GUA ADA PERGI SITE MALAYSIAKINI --> [http://malaysiakini.com/news/114235 ]DEPA KATA AZEEZ REMPIT TU PEMBOHONG BESAR. BETUL KE AZEEZ REMPIT KENA BALON DGN MAMAT PAS? TAK RIGGED LA KALAU TAK MELAWAN.

Anonymous 5 October 2009 at 18:46  

AKU NK KOMEN PASAL N3 NI.PENTING SNGT2.HARAP SEMUA BACE:

2tahun lepas ak de tngk cte tamil..cte politik tamil..cte polisnya yg mana sangat jahat dan bekerjasama dngn ahli politik yg kuat.dan stategi ahli poltik tamil ni lbh krng jerk cam yg br berlaku kt malaysia ni..ctenye begini..partiB mempunyai pengaruh yg kuat jgk untuk mengalahkan parti dia ni..jd dia rasa tergugat..lagi dia pun rancang satu strategi tuk tarik minat pengundi..dia plane suh orang2nye tikam dia waktu dia habis berceramah..tetapi rancangannya amatlah rapi..dia dah kaji dh fikikal badan manusia ni.dia dh kaji dh tmpt mane bila tikam x kn mati.


jadi dia pun suh la orng2 dia tikam dirinya kt tmpt2 yg telah dikaji tadi yg x mungkin boleh membunuh..lalu bila tiba masanya mereka pun bertindak.dan hebohlah kt tv.dan dia pun ckp pihak parti lawan yg bwt semu ni.jd rakyat waktu tu jd marah lalu protes.dan akhirnya parti lawannya kalah teruk.dan dia berjaya jgk dngn tekniknye..jadi sme jela ape yg berlaku kt negara kte ni.cme si mamat ni x dela seberani tamil tu.x nk la tikam2 ni,silap2 mampos.haha..so dia upah orang suh belasah dia..tu pun sket jerk.jngn belasah teruk2.hahA..pandai latu..tektik ni sbnrnye dah basi la..and bnda ni dah didedahkan dlm cerita tamil yg nk tunjukkan fenomena politik di negaranya..umno pun nk tiru jgk.haha..ak harap korang sebarkn bnda yg bermanfaat ni..spya kte semua x tertipu dngn tindak tanduk najis umno

perompak harta rakyat 5 October 2009 at 22:25  

juak-juak Yahudi Bani umNO ni anggap duit pembayar cukai rakyat Malaysia tu duit kepala mak bapak dia punya..... Dari Mahafiraun, KJ, Najibtoya, Lanun Toyol dan Zaharah Kecik, Adnan MB Pahang, Khalil Yakob Yg diPertua Negeri Melaka, ISA SAMAD sendiri yg jadi calon bee end PRK ni yang bertepek-tepek rasuahnya, Mat Hassan MB Negeri 9, Al-Malikul Sembabi dan banyak lagi nama-nama manusia dari Gerombolan United Malay National Organisation jenis bangsa manusia yang berperut buncit hasil makan harta yang bukan hak mereka.....

Jadi sekarang kita HANYA tinggal 2 pilihan....

1-Kita rentap Parti Pengusung Kepala Lembu yang tak puas2 merompak dan melakukan kezaliman pada rakyat dia sendiri ni sampai jatuh ataupun.....

2- Kita biarkan anak cucu kita suatu masa nanti memaki hamun kita (kalau kita tak buat apa-apa) setelah negara lingkup macam Zimbabwe. Ini tidak mustahil terjadi..... Cube kita tengok... Kerajaan Barisan Nasional beli Scorpene SECONDHAND lagi MAHAL dari negara lain beli kapal Selam BARU yang sama model tetapi dengan harga yang LEBIH MURAH.... dah la beli kapal selam buruk dgn harga mahal, pas tu ambik lagi komisyen 500 juta.... Yang penterjemah Cun dari Monggolia pulak, bila nak tuntut komisyen yang dijanjikan pas selesai urusniaga terus kena C4 sampai berkecai tulang belulang......padahal Najib dah pun merasai kenikmatan 'pintu belakang' amoi ni....ni 1 contoh je dari beratus2 kes lagi yang melibatkan penyelewengan wang rakyat dan kezaliman Gerombolan Yahudi ni.....

Ini berlaku kerana Perompak-Perompak yang mewarisi tampuk pemerintah dari Penjajah British ini tidak pernah puas merompak walaupun gaji jadi Pemimpin tu sahaja pun tak habis makan anak beranak......

sekarang ni nak menang punye pasal, BNatang boleh buat benda-benda pelik yang tak pernah terlintas kat kepala otak kita....1 contoh terbaru pemimpin 'Putri amno' abdul azeez yang patah tengkuk dan terlantar kat hospital 'yang dirahsiakan lokasinya' setelah di tumbuk sebanyak 20 kali oleh 9 orang yang berpakaian 'dari atas sampai bawah adalah PAS'........

Orang lain kalau kena pukul lawan balik ataupun lari, tapi mamak munafik ni diri macam tunggul kat situ menghitung jumlah orang yang menumbuknya dan sibuk mengira jumlah total pukulan yang diterima pada setiap anggota badannya....


Tapi yang lebih kelakarnya dia ni macam terkena pukulan batin pulak dah, arini kena pukul boleh berlari dan ketawa, selang 24 jam kemudian terus terbaring kat spital patah tengkuk dan tulang belakang dan ntah apa lagi organ2 dalam nye yang turut mengalami kecederaan...... macam lawak MR Bean versi Beruang Kutub Afrika....

Lagi satu setelah pendedahan bekas Mejar bersara Tentera...... barulah kita tahu Rupa-rupanya askar selama ini bukanlah penyokong tegar Barisan Najis ni.... tapi orang lain yang pangkah undi bagi pihak mereka... patut la kalau kem tentera tak pernah PR menang.... bukan menang.... separuh undi kem yang pangkah PR pun hampir2 takde.....

BN buang air besar kat dalam kem tentera habis tentera pulak yang terpaksa tanggung bau busuk.....

Juak-juak umno ini adalah Gerombolan manusia yang tidak percaya yang suatu masa nanti mereka akan tinggal berseorangan dalam kubur yang gelap-gelita untuk menjawab pertanyaan Munkar Nakir diatas kezaliman dan setiap sen wang rakyat yang mereka ambil secara haram sewaktu hidup dulu........

Mereka lebih percaya pada kata-kata Mr Guruji bahawa mandi susu pada hari juamaat adalah lebih berkat dah afdhal dari pergi solat jumaat berjamaah yang di perintah oleh Allah melalui PesuruhNya Rasullullah SAW.....

Anonymous 6 October 2009 at 02:26  

Woow puak2 Pakatan Haram telah melebarkan sarang mereka kat sini..

Kesian2 PAS ni ibarat pelacur murahan..disundalkannya kehormatannya kepada puak2 kuffar yanga nyata menentang Islam dan skrg ni telah bertukar menjadi parti yang menghalalkan yang haram..

Ya..kerja mereka skrg ialah mereka cipta sebanyak mana ftnah, caciah dan apa shj penipuan bg memenangkan pakatan haram ini..

Sudah2lah tkpayah la nk cari salah UMNO.. PAS tu parti Al Khawarij yang akan menghukum sbrg pihak lain yang tidak bersama2 mereka wpun yg lain itu benar..

Org PAS ni bkn blh tgk pmpuan mereka terangsang sbb tu satu kes dlu selak tnjuk bnda sulit pastu tak mengaku plak.. skrg ni pukul org smpai ak mati pastu tuduh berlakon ingt DR pun boleh jd boneka mcm PAS dibonekakan DAP.. Celakalah PAS= PARTI AJARN SESAT

Semoga Allah melaknat puak2 Munafik ini !!


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP