Monday, 5 October 2009

Ulama khawarij PAS – kerjanya membuat dalil serta bertindak ganas bagi melindungi perbuatan jenayah penyokongnya

Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat menolak dakwaan sesetengah pihak bahawa insiden Anggota Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim ditumbuk semasa penamaan calon pilihan raya kecil DUN Bagan Pinang semalam dicetuskan oleh penyokong PAS berdasarkan pakaian, demikian lapor Bernama.

Menteri Besar Kelantan itu berkata pakaian (seragam) adalah dalil atau bukti yang tidak boleh diterima.

"Sebab pakaian seragam sekarang boleh dibeli di mana-mana, malah uniform polis, tentera boleh dibeli untuk digunakan atas sesuatu tujuan atau niat mereka," katanya. KLIK

Begitulah cara ulama-ulama khawarij ini membuat helah, ulama yang bakal dijadikan model menerajui Negara Islam tulin serta ulama yang mengaku memperjuangkan Islam tetapi menonjolkan gaya dan rupa yang tidak beradab serta ganas.

Ulama khawarij ini begitu mudah menafikan perbuatan ganas penyokong-penyokongnya dengan dalil-dalil yang tersendiri. Ulama khawarij berdalil lagi untuk menafikan kerja-kerja menumbuk dan memukul itu bukan ahli PAS, PKR atau DAP malah menuduh semuanya itu adalah temberang UMNO-BN sendiri untuk menimbulkan kebencian pengundi-pengundi terhadap PAS.

Sebaliknya ulama khawarij ini juga meminta pemimpin UMNO-BN kemukakan bukti, siapa yang terlibat, ahli PAS nombor berapa dan apa bukti mereka ahli PAS.



Inilah model undang-undang Islam yang bakal diperkenalkan oleh PAS di bawah pimpinan ulama khawarij.

Kawan nak tanya dengan ulama khawarij ini, apakah setiap ahli PAS akan meletak nama dan nombor ahli di dahi, di dada atau di punggung ?

Kalau macam itu senanglah puak-puak ini melepaskan diri dari perbuatan jenayah mereka ya….

Ditakdirkan, ada dikalangan Ahli-Ahli PAS mrlakukan jenayah rogol bergili-gilir pada seorang gadis, gadis ini jumpa ulama khawarij ini, maka gadis ini akan kena cari nama, nombor keahlian PAS lah ye……….. kalau tak dapat juga, kankang free lah gadis ni……….

Macam kes khalwat Mat Sabu jugalah, mungkin kerana pendakwa raya tidak dapat buktikan nombor keahlian PAS Mata Sabu, maka bebaslah Mat Sabu dari tuduhan khalwat……….. Mat Sabu juga sendawa kekenyangan……. Nombor bilik hotel awal-awal dah kena tukar ……….

Inilah cara-cara ulama khawarij yang memimpin PAS melaksanakan undang-undang Islam yang bakal diperkenalkan kepada rakyat Malaysia bila mereka diberi kuasa………….

Bagaimana kalau mereka berkuasa agaknya ?

Adakah rakyat akan dapat bersuara atau meluahkan bantahan kepada mereka ?

Mungkin kumpulan-kumpulan samseng ganas dan fanatik ini akan mengambil tindakan bagi pihak mereka jika ada dari kalangan rakyat yang cuba menentang kemungkaran mereka. Mungkin lebih dahsyat dari akta ISA yang mereka tentang sekarang…………

Kalau dilihat dari cara tindak tanduk keganasan kumpulan-kumpulan yang ganas penyokong-penyokong fanatik PAS khawarij ini, tidak mustahil inilah akan berlaku jika mereka dapat menguasai kerajaan, meraka akan bertindak mengikut acuan DAP dan PKR kepada terhadap Melayu yang mereka fakir boleh menggugat kuasa mereka.

Apa tidaknya, kita lihat sahaja bagaimana Dr Hassan Ali seorang Exco PAS kerajaan Selangor dipinggirkan oleh pemimpin PAS sendiri kerana menentang kelemahan-kelemahan di dalam pentadbiran pakatan rakyat. Apa lagi kalau rakyat biasa yang menentang mereka…….

Orang Melayu Islam, khususnya di Bagan Pinang, perlu merenung kemunafikkan pemimpin-pemimpin PAS khawarij ini, jangan jumudkan pemikiran dengan ceramah-ceramah pembohongan mereka. Wajib kita menolakkan golongan yang menjual agama dan bangsa demi kepentingan kuasa dan jawatan mereka…….

8 comments:

Anonymous 5 October 2009 at 03:22  

OPE HANG DOK MELALUT TAK ADE KERJA LAIN KE DOK KATA ORANG MACAM2 HANG MACAM MANA HANG TU ULAMAK APE PULAK

Anonymous 5 October 2009 at 05:00  

PAS mmg mereng skrg..jd barua DAP

YANG GAMBI 5 October 2009 at 06:46  

Anony 1,kalau ulama sebenar dia bukan bersikap caci menghina orang lain, tidak membuat fatwa mengkafirkan orang Islam lain, tidak menghalalkan penghinaan agama Islam dari kaum kafir, tidak menghasut dan memecahbelahkan perpaduaN UMAT iSLAM.......

sAMA MACAM HANG JUGA, KALAU HANG KAKI HASUT MEMBUAT FITNAH.... ULAMA APA PULAK ?

TakerRules95 5 October 2009 at 08:21  

Dun 31 Bagan Pinang ada PAS kata TakeBeer ke? penyokong BN yang kata TakeBeer tak seronoh minum arak taubatlah arak tu air kencing syaitan

Anak Lenggong 5 October 2009 at 08:44  

Biasa laa tu...pada lebai jangut sejemput kan dah nyanyuk...dia mana nak ngaku ahli dia yang berperangai camtu..tu yang tidur kat tengah jalan di kuala kangsar tu pun bukan daripada puak dia...entah laa orang tua tu orang suruh dok kat rumah sahaja tak mau..dia cuma nampak salah orang sahaja..sedangkan kain yang dia pakai dah nak terlondeh...

Anonymous 5 October 2009 at 09:33  

woi
kut rimau masuk kandang kobau pon
den raso rimau 2 nemang pendek umor
ni plak orang

dah taw ko sarung baju bn,pas2 ko selambo jo masuk kek group pas
x raso diri 2 bingai bona ko?
dah xtaw undang2 pilihanrayo?

sodala ckit
ekau 2 KETUA PUTERA UMNO
xtaw undang pilihanrayo ko?

yg den polik bona ni
KETUA PUTERA xdo anak buah nk eskot
napo?
puak2 ni nmg bg KETUA PUTERA diorang ni kono tungkai ko?
kut yo,den sokong jugak
hahahahaha

Anonymous 5 October 2009 at 12:24  

kadang2 aku tgk blogger UMNO ni takde idea lah..main hentam je...tangkap gambar ceramah pembangkang bawak awek pakai suar ketat...boleh buto mata tgk...ntah duk mano ntah diorg nie...hmmm...dan diUMNOkan..

ceramah umno..makan n makan..puteri pakai suar ketat, pemuda cari bahan, wanita cari rumah..akhirnya lu pklah sendiri...

MAN5958 5 October 2009 at 20:27  

Untuk penokong PAS khasnya....satu saja soalan yang ingin diutarakan....PAS adalah parti yang memperjuangkan islam...kamu semua terfikirkah...adakah cerita dan maklumat yang kamu terima itu benar atau tidak..? Adakah maklumat yang diperolehi itu kamu dapati dari depan mata kamu sendiri, didengar sendiri? Setiap dakyah yang kamu semua terima itu jika salah dan tidak benar berdosa jawapannya. Ingat PAS memperjuangkan islam secara kesuluruhan jadi sedarlah wahai kamu segala penipuan yang dibawa oleh PR itu sememangnya tidak benar dan palsu demi menegakkan benang yang basah... Jngn terlalu emosional berfikirlah demi bangsa dan agama kamu...Jadi aku merayu kembalilah kepada basic islam Ad-Din....untuk memperkukuhkan barisan kita. Secara keseluruhan apa yang kamu dengari bersikap bijaklah dan cerdik....jngn terlalu terpedaya kepada anasir yang jahat dan tidak benar. Allah maha kaya dan adil...kita lihat siapa yang benar dan tidak benar.


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP