Friday, 9 October 2009

Lintas Langsung Kekecohan di Masjid Bagan Pinang

sila klik refresh untuk update

berita akan diupdate dari masa kesemasa.



berharap keadaan menjadi tenang selepas ini.

update :1.25am
seorang warga mas penduduk bagan pinang di pukul oleh pengganas PAS kerana mengotorkan masjid,di Taman Rusa berlaku pergaduhan antara pengganas pas dan umno.

update: 1.03am
sebentar tadi ceramah fitnah pakatan haprak di markas dewan ulamak PAS Bagan Pinang,Cikgu Bard PKR telah membuat fitnah,beliau berkata telah mendapat maklumat dari bilik kebal UMNO ,kononnya semasa mesyuarat MT di command center,umno tahu akan kalah,dan menyeru kepada pemuda umno keluar membuat kecoh,dan sebelum itu pemuda semua di sajikan dengan minuman beer,beliau membuat fitnah menyatakan pemuda umno keluar dalam keadaan mabuk dan membuat kacau di bagan pinang.

untuk pengetahuan anda,ini adalah fitnah semata mata, semlm mana ada mesyuarat MT di command center, sudah la menuduh mereka disajikan dengan beer malah beliau membuat kenyataan menghasut agar menimbulkan kebencian yang menterjermahkan lagi keganasan.
update:
12.58am

mengikut sumber yang boleh dipercaya:tantawi mengumpulkan penyokong nya seramai 300 orang di glory beach resort ,dan dikhabarkan 3-4 ribu org pengganas pas dari kelantan akan tiba untuk ber"jihad" di bagan pinang










update:pengganas PAS yang membuat kecoh




update:penyokong pengganas haprak berkopiah


sila klik refresh untuk update gambar









update



update gambar di tempat kejadian sedang diupload.

update 11.50pm
penduduk bagan pinang dijangka bertindak jika PAS tidak kosongkan kawasan yg menjadi laluan utama di sekitar masjid bagan pinang

Pisau akan update gambar dan video selepas ini.

update 11.20pm

tempoh 40 minit org kg bagi supaya kosongkan gerai dah nak habis...hampir 300 pemuda sdg menunggu arahan

update 11.19pm

panas kat dpn msjid belakang pinang ni..org kampung dan pemuda dah mula nak memberontak


Lintas langsung dari Masjid Bagan Pinang 11.00pm.

laporan dari saudara Rafi Awang Kechik

PAS terus mengganas, menyekat laluan masuk kerumah org di belakang Masjid Bagan Pinang. Letak kereta di depan pagar rumah dan bila tuan rumah tegur, dipukulnya tuan rumah itu. Memang biadap dan kurang ajar. Penduduk dijangka akn memberontak utk membalas tindakan penyokong PAS ini. Jadi siapa sebenarnya yg mulakan pergaduhan, PAS atau penyokong PAS yg biadap itu?.9 minutes ago


19 comments:

nalapambu 9 October 2009 at 00:43  

UMNO adalah terkenal dengan RASUAH. Dari dulu hingga kehari ini rasuah tidak boleh di pisahkan dari UMNO.

N31 DUN Bagan Pinang, UMNO telah meletak kan calun nya 100% disahkan mengamalkan RASUAH.

Setahu Nala, RASUAH adalah HARAM bagi penganut agama islam.

Adakah orang islam di Bagan Pinang sudah sokong benda yang HARAM?

YANG GAMBI 9 October 2009 at 00:52  

Nalapambu ni macam ular berbelit, ialah lidah pun bercabang macam biawak juga.......

PAS nama je Islam, tapi kat kopiah je.... perangai lebih dari iblis.....
orang buta je tak nampak ganas puak-puak PAS ni..... nak tunjuk mujahid konon... tapi kat sesama Melayu je..... dengan cina DAP batu telor terkesup....

Anonymous 9 October 2009 at 00:54  

ular nala pambu ni yg sebenarnya jadi batu api...

lagi-lagi komen yang sama...porahhhh.

hampas ni nak cari fasal ni...

Anonymous 9 October 2009 at 00:57  

Jahat puak PAS ni..takhabis2 rasuah2 sebagai menutup kemunafikan mereka!! sedangkan mereka lagi ibu dan bapak RASUAH! dan SYAITAN bertopengkan kopiah manusiaa!!

PAS adalah Syaitan bertopengkan manusia!!

Ya ALLAH YA KAREMM!! YA ALLAH YA ADZIMM..Kami hamba2MU ini tidak tahan lagi melihat parti Munafiq PAS Al-Laknaktullah ini merosakkan umatMu!! Sesungguhnya hambaMU ini amat sedih dan benci melihat kejahatan dan kesamsengan mereka ya ALLAH..

Sesungguhnya kami tidak berdaya mengubah kejahatan mereka melainkan Engkau Ya ALLAH. Kau berikanlah HidayahMU pada pengundi2 di bagan Pinang mahupun di tempat2 lain di Malaysia ini supaya tidak mengundi Pakatan haram dan Parti Jahannamm PAS ini YA ALLAH!!!

Kau tunjukkanlah kepada mereka kekuasaanMU kerana merosakkah agamaMU ya Allah..Kau HANCURKANLAH PAKATAN mereka DAP-PKR-PAS dan hinalah parti PAS sehina2nya kerana merekalah punca segala perpecahan umat Islam di negara yang kami cintai ini YA ALLAH!!!

Kami hamba2MU berdoa dan mengharapkan pertolonganMU ya Allah..Ya Azzez Ya Halimu Ya Kabirr!! AMEENN YA ROBBAL A'LAMINN!

Wahai saudaraku ahli2 UMNO, bersabar dan banyakkanlah berdoa lindungi diri dari keganasan puak PAS Al-Laknatullah ini!!

Anonymous 9 October 2009 at 01:05  

berdoa utk perasuah...elokla tu..Tun Mahatir pun tak suka..bekas PM yg cakap tu..

Anonymous 9 October 2009 at 01:06  

Mmg org PAS kurang ajar dan tak hormatkan tuan rumah dan tanah. Dulu depa buat ceramah kat dlm kg aku. Kena lalu depan rumah aku. Kawasan lapang aku dibuatnya gerai besar2. Spjg jln minitar depan rumah penuh dgn kereta dan gerai. Aku balik dari kerja, ternganga tgk. Kena parking punyalah jauh nak balik rumah sendiri.

Dan yg paling aku hot, esoknya, aku yg kena kutip sampah sarap yg berlambak2 depa tinggal buat hadiah gamaknya.

Org PAS tak de otak.

Anonymous 9 October 2009 at 01:08  

3000 ke 4000 penganas Pas nak menguji kehebatan ujang-ujang UMNO nogori...?

balik lah wahai pas kelantan..

Anonymous 9 October 2009 at 01:11  

harap pihak polis dapat mengekang puak ni..

kalau tak cukup jail..hantar tanjung rambutan aje jenis TALIBAN ni...

Anonymous 9 October 2009 at 01:20  

Wahai tuan2 sekalian, pagi esok selepas bangun Subuh, marilah kita berdoa beramai2 mohon pertolongan Allah SWT supaya lindungi keselamatn di Bagan Pinang, lindungi UMNO dan pilihan raya di sana.
PAS wajib ditolak sekarng. Barang siapa yang undi PAS kali ini maka jawablah di depan Allah swt kelak kerana menyokong parti munafiq dan parti yang mudharat besar pada umat dan negara..

Untuk penegtahuan tuan2 PAS lagi dahsyat penyelewengan dalamannya sehingga tersungkurnya Koperasi KOHILAL dengan jutaan ringgit..tetapi disembunyikan..

Semasa miskin nak mampus pun sudah kemaruk wang. dan Selangor dan Perak rasuah tanah dan merompak wang rakyat terbongkar dengan kematian Beng HOck.sebab itu mereka amat takut dan sedang mengadakan perang saraf besar2an untuk mengalihkan psikologi rakyat bahawa ini buatan SPRM dan UMNO.

Saya dibesarkan dan diberikan pendidikan semasa zaman UMNO memerintah. Jika UMNO jahat sudah lama saya sendiri melarat, tidak masuk U, tidak berkerja!!

Marilah mulai pagisubuh esok dan sehingga akhir PRK, kita bersama-sama berdoa semoga Allah SWT kalahkan PAS, lemahkan PAS dan satukan hati2 kita dalam UMNO!!

Jangan bertangguh lagi wahai sahabat2ku jika kita sayangkan Malaysia, Sayangkan Islam, Sayangkan bangsa kita!! Mulakanlah sekarang wahai tuan2 sekalian. Doa kita akan didengar Allah dan Kuasa Allah tiada siapa dapat melawan..

YA ALLAH YA KAREEM..dengarlah Rintihan hamba2MU ini Ya Allah.!! Lemahkan dan Kalahkan lah PAS!!

Ipoh Marley 9 October 2009 at 01:23  

TUHAN ORG PAS IALAH NIK AJIS..ESOK CNFIRM TUHAN DIORANG KATA UMNO YG SALAH..

Anonymous 9 October 2009 at 01:39  

Kalu korang bce harakahadaily punya dahsyat hasutan dan penipuan. Daripda maklumat rakan2 PAS sengaja buat provokasi dan perang saraf supaya berlaku sesuatu luar jangkaan dan pilihan raya ditunda. Sekurang2nya kalau UMNO menang mereka akan mainkan isu UMNO ganas..

mengapa sejahat ini taktik PAS.. jomlah kite pkt2 doa..

Anonymous 9 October 2009 at 01:40  

Kesesatan yang nyata........ Sesiapa tidak menghukum dengan hukum Allah adalah orang2 kafir....

Anonymous 9 October 2009 at 01:54  

benar sekali PAS menggunakan hukum nafsu serakah dan ammarahnya..maka PAS amat sesat lagi menyesatkan!!

Takbirrr!!! TAKBIRRRR!! TAKBIRRR

PAS SESATTT!!!!

Fokus 1 MALAYSIA 9 October 2009 at 02:08  

tak bertamaddun, tak ber'akal..mcm binatang. kalau manusia ada 'akal..ALLAH bezakan kita dgn binatang serta makhluk ALLAH yg lain. Ini apa punya ketua pemuda..ajak penyokong berjihad. penyokong pulak jenis semberono..maka kalutlah jadinya.

Anonymous 9 October 2009 at 07:02  

kah kah kah... jgn risau berpuluh2 ribu ekor pemuda UMNO akan turun membantu.

Anonymous 9 October 2009 at 08:04  

PAS pun ada kaki rasuah. Macam PKR pun ada kaki bontot. Kan PAS untuk semua.
PASial
PASesat
PASamseng

myartch 9 October 2009 at 15:28  

nalapambu ni org PKR... yg pasti bukan melayu...

Ni aku nak ajar ko sikit... Org yg perasuah ke... bunuh org ke... kaki jenayah ke (mcm S Kugan) x jadi masalah dalam ISLAM... Selagi org tu sedar akan kesalahannya dan taubat atas kesalahannya... itulah ISLAM si nalapambu....bukannya dihukum sehingga mati.... jgn sentuh pasal ISLAM kalau tak tau pasal ISLAM si nalapambu....

Anonymous 9 October 2009 at 15:44  

myartch aku setuju dgn ko!! Tepat cara kau terangkan..PAS lingkupkan Islam tak hnti2..sial alak nak PAS nih!!

myartch 9 October 2009 at 16:18  

ISLAM penuh kehormonian.. WASATIAH dalam Islam bermakna kesederhanaan dalam ISLAM.... ini termasuklah cara percakapan... dan tingkah laku...adakalah percakapan dan tingkah laku PAS itu mengganmbarkan wasatiah dalam ISLAM?... renung-renungkanlah...


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP