Wednesday 7 October 2009

N31 Bagan Pinang: Ayat Quran For Sale, Untuk membangsatkan saudara seagama




Menghalalkan cara,demi kuasa politik ,Isle PAS sanggup membuat apa saja,dahulunya menghalalkan nama Allah digunakan oleh Gereja & Herald Tribune,sekarang ini mereka menjual ayat ayat quran dengan menghina saudara seagama.

Sebelum ini berlaku di Bukit Gantang,sekarang di Bagan Pinang juga berulang,apabila Ust Gobala sekali lagi menjual ayat ayat allah kononnya mempunyai dalil dari quran untuk membenarkan kata kata fitnah mereka.

Lihat video diatas bagaimana Ustaz Badrul Amin,dengan bongkak & rasa ujub diri kononnya hebat sanggup mengeluarkan kenyataan mahu memancung kepala mufti.

Parti yang sebeginikah yang anda mahu memberi sokongan? parti yang penuh dengan najis muqalazah,hati mereka di tutup kebenaran dan melihat kebenaran hanya datang dari mereka.

klik sini untuk membaca betapa quran dipermainkan oleh mereka: quran for sale

Pisau kata " Isle PAS sanggup lacurkan agama demi matlamat tercapai"

6 comments:

mohammad azren fooldog PH yg bahalol 7 October 2009 at 19:18  

Nabi Muhammad SAW bersabda: “Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat daripada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat).” (Riwayat At-Tirmizi)

MAN5958 7 October 2009 at 19:39  

Wahai masyarakatku sekalian....

Soalan yang diajukan

1.Dalam dunia nie negara islam dan negara mana yang tak main rasuah...?Fikirlah sendiri....

2.Kamu semua memang pandai bermain kata-kata...? Tetapi sedar tidak kamu semua... adakah kamu bijak dan cerdik...? Apakah dah jadi Perak,Selangor dan Penang?....

3.Masyarakat melayu islam memang hebat mengata,mengutuk dan mencaci...? Tetapi selepas diberikan jawatan adakah perlaksanaannya perfect..? Lihat apa yang terjadi di Selangor....?

4.Harus kita ingat jngn percaya kepada seorang lawyer pun sbb mereka ini yang pemubunuh kita semua...lebih-lebih lagi lawyer PR sanggup membuatkan fakta yang salah jadi betul...fikirlah....terlalu ramai pemutar belit didlm PR....?

5.Adakah didlam PAS,PKR dan DAP tiada yang memperlakukan rasuah...? Tapi kenapa masih lagi diberi kepercayaan oleh masyarakat yang tidak bijak..?

6.Lihat satu lagi persoalan ini khas ditujukan kepada pengikut PKR...siapa yang membawa PKR pada tahun 1997/98....? Soalan saya dimanakah

1.Dr.Chandra Muzaffar
2.Zainur Zakaria ( Bekas calon ahli parlimen)
3.Saudara Ruslan Kassim
4.Lokman Adam
5.Ezam Mohd Nor

Mereka ini yang bnyk berjasa dlm PKR sehingga disegani tetapi meraka pulak yang dihina dan dicaci...sbb mereka lari dari PKR, disbbkan ideologi yang dimainkan oleh MT India dan Cina dlm PKR la.. yang membuatkan PKR sendiri terjebak dalam unsur RASUAH dan tidak TELUS dlm sesuatu perkara.Ini dinamakan KEADILAN...? sedarlah wahai bangsaku semua... mereka yang tinggal didalam PKR adalah orang UMNO yang tiada jawatan dan kaki merajuk tidak dipilih olek akar umbi.

Untuk penyokong PAS khasnya....satu saja soalan yang ingin diutarakan....PAS adalah parti yang memperjuangkan islam...kamu semua terfikirkah...adakah cerita dan maklumat yang kamu terima itu benar atau tidak..(selain dari isu rasuah)? Adakah maklumat yang diperolehi itu kamu dapati dari depan mata kamu sendiri, didengar sendiri? Setiap dakyah yang kamu semua terima itu jika salah dan tidak benar berdosa jawapannya. Ingat PAS memperjuangkan islam secara kesuluruhan jadi sedarlah wahai kamu segala penipuan yang dibawa oleh PR itu sememangnya tidak benar dan palsu demi menegakkan benang yang basah... Jngn terlalu emosional berfikirlah demi bangsa dan agama kamu...Jadi aku merayu kembalilah kepada basic islam Ad-Din....untuk memperkukuhkan barisan kita. Secara keseluruhan apa yang kamu dengari bersikap bijaklah dan cerdik....jngn terlalu terpedaya kepada anasir yang jahat dan tidak benar. Allah maha kaya dan adil...kita lihat siapa yang benar dan tidak benar.

sape2 je 7 October 2009 at 19:48  

Kalau org bukan Islam bole menggunakan ayat Al-Quran, kenapa UMNO takut?? Al-Quran diturunkan utk seluruh umat manusia, bukan hanya kepada org Islam semata2... Teruskan perjuangan wahai sahabat2 PAS yang ingin melihat tertegakknya Islam di Malaysia...TAKBIRRR...!!

melayujantan 7 October 2009 at 20:33  

sape2je!!! mamat bengong bukan takut org kafir gunakan ayat ALQURAN...yang jadi masaalahnya mereka ni mengunakanya untuk membodohkan penyokong2 bangang ni....klu YAKIN akan kebenaran ALQURAN kenapa tak peluk ISLAM ? KO ingat NGAH , NGEH , GOBALA , SILVA , KIT SIANG , GUAN ENG , KARPAL percaya pada ISLAM ke??????????? KO fikir NIK AZIZ boleh mengislam mereka ini ke....kena GERTAK dengan puak kafirun nipun NIK NIK AZIZ dah mengelabah....ISLAM di hinapun NIK AZIZ masih backing PUAK2 KAFIRUN ni, langsung tak melenting....nampak sangatlah dia takut pada KAFIRUN NI ......

Anonymous 8 October 2009 at 11:14  

saya percaya mungkin org yg guna ayat quran nie tak masuk islam tapi orang yg mendengar mungkin tertarik untuk menbaca dan menkaji alquran... sebab org islam sendiri tak mahu menyebarkannya...mungkin juga ini sindiran Allah kepada umat Islam...
saya percaya tiada siapa yg diperbodohkan dengan ayat quran..
yg bodohnya umno...

MAN5958 8 October 2009 at 12:56  

Apakah fakta dan istiqamah yang kamu maksudkan disini (saya percaya mungkin org yg guna ayat quran nie tak masuk islam tapi orang yg mendengar mungkin tertarik untuk menbaca dan menkaji alquran... sebab org islam sendiri tak mahu menyebarkannya...mungkin juga ini sindiran Allah kepada umat Islam...
saya percaya tiada siapa yg diperbodohkan dengan ayat quran..
yg bodohnya umno...

08 October 2009 11:14)

Adakah kamu bercakap mengikut al-quran... renung-renungkanlah berkatalah wahai anak muhammad yang benar dan baik dan jngnlah kamu memperkatakan sesuatu yang pembhongan demi kepentingan puak jahilliah....wallahhualam


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP