Friday, 2 October 2009

TINJAUAN RAKYAT DUN BAGAN PINANG

Rakyat di DUN BAGAN PINANG rata-rata menerima dan sangat-sangat mengalukan Tan Sri Isa Samad sebagai calun Barisan Nasional di Pilihanraya kecil DUN BAGAN PINANG. Beliau ternyata merupakan calun yang paling TEPAT dan beliau juga adalah calun PILIHAN RAKYAT.

SLOGAN RAKYAT DUN BAGAN PINANG - "TAN SRI ISA SAMAD adalah CALUN PILIHAN RAKYAT"


13 comments:

Anonymous 2 October 2009 at 05:37  

aku menyokong 200%
Tan Sri Isa Samad bertanding




peniaga dr johor

Anonymous 2 October 2009 at 08:21  

den kompom pangkah PAS..ISA perasuah

Anonymous 2 October 2009 at 09:09  

semalam den pergi dengar ceramah PAS kat Batu 3, Kampung Bagan Pinang (Rumah Pak Din Kicap). Sedih den tengok jumlah yang hadir. Khemah bukan main besar, tapi yang duduk bawah boleh bilang ngan jari. Penceramahnya bukan gah lagi, ahli parlimen rantau panjang, mahpuss omar, dll.

Ahli parlimen rantau panjang kata, ramai lagi orang miskin tegar kat bagan pinang ni yang perlu di bela. keh..keh...keh... balik kampung, bela orang rantau panjang lagi baik la. jangan nak pembohong orang bagan pinang.

dia cakap orang bagan pinang kalau tak pilih pangkah pas, tak usah harap le nak masuk syurga....

habis ler kita woi... penat kita sembayang, puasa, zakat, tapi nanti masuk neraka sebab kita tak undi parti yang melacurkan agama islam untuk kepentingan politik...

YANG GAMBI 2 October 2009 at 09:24  

Aku risau dgn keadaan skrg. Kita mungkin ada dlm poket undi lebih 4 ribu, ttp drpd sembang2 dgn mat2 tentera, ramai yg dah muak dgn umno. Majoriti kata nak beralih angin dan undi PAS. Ramai yg dah meluat dgn umno sbb pilih kaki rasuah sbg calon kawasan tu. Diaorang kata mcmlah umno dah ada calon lagi. Diaorng tau mau org cap tentera sbg penyokong kaki rasuah.

Anonymous 2 October 2009 at 09:29  

kau nak mengata sesedap rasa kau katalah, kalau engkau nak pangkah pas ikut suka kaulah tapi aku kompom engkau bukan pengundi berdaftar he..he...kau cakap ikut-ikut orang kata A engkau A,Orang Bagan Pinang lebih tahu siapa Isa Samad.Kalau dia kalah mungkin adalah orang UMNO lain yang tikam belakang atau orang-orang cerdek pandai(akedemik), orang kaya, ibaratnya orang-orang yang dah senang yang tak keluar mengundi, apa engkau anak menteri ke.... hehe ....Bagan Pinang BN punya bro

YANG GAMBI 2 October 2009 at 09:49  

Salam, sejak bila pulak ada orang yang pandai-pandai guna nama kawan buat komen..... bacul sungguh manusia ini..... agaknya beginilah cara pengkhianat ini buat fitnah... kawan tetap kata manusia yang buat kerja ini 'anak luar nikah dari Anwar Al jubur.....

Kalau Isa dikatakan perasuah, bagaimana dengan Anwar ? Dia bukan sahaja 'peliwat dalam Malaysia no 1, tetapi dialah raja segala rasuah dalam UMNO dulu....... dialah makhluk perosak yang mengajar rasuah dikalangan ahli-ahli UMNO....

Anonymous 2 October 2009 at 10:10  

YANG GAMBI, ko ni manusia dua alam alam, mcm lalang, mcm katak. Tak ada pendirian langsung. Kiri kanan ko nak makan.

PUTRA MERDEKA 2 October 2009 at 10:17  

PAS hidup kerana adanya muslimin, muslimat, muslimut dan musibat kuda belang taksub

YANG GAMBI 2 October 2009 at 11:30  

Anon, kaulah manusia dayus yang pernah kawan jumpa, ilah ilmu yang kau dapat dari PAS khawarij, PKR pengkhianat, kau terlalu sangat taksub dengan Anwar Aljubur sebab itu kau suka masuk ikut belakang...

BoTak 2 October 2009 at 15:27  

hobin jang hobin...
berlolah la ko seluruh tolok komang ni... jangan gilo duit sudah....

Anonymous 4 October 2009 at 01:05  

Porahhhh la isa....22 tahun jadi MB .NS notting.....Nape la nak pilih orang korup,harta bertimbun-timbun.Jadi dun linggi 22 tahun,tapi tak de apa-apa pun kat sana?Nape la nak bertanding lagi.Orang gila kuasa dan harta je akan pilih isa.PD mundur je.jalan berlubang-lubang,trafic light wow banyak.nak cari kedai makan pun susah.linggi /sri rusa tu kg aku...tapi dari aku kecik sampai sekarang mcm tu je.Pembanggunan konon.Mana water front NYA...mana FREE DUTY nya....NOTTING.....

Anonymous 4 October 2009 at 02:41  

PAS mmg sepertu puak khowarij yang akan hukum sesiapa yang tk ikut mereka adalah sesat dan bukan Islam..

Isu rasuah ni sbnrnya kelemahan UMNO jg sbb pmpinan UMNO tkpndai korek kjhatan pimpinan PAS yg berlmbak2 sbnrnya..tnyalah org2 Kelantan yg dh muak dgn Nik Ajis..gondol abis bukit bukau..nk salah UMNO lg? brapa juta Tok dpt ye? PAS sndri..tuan2 tau ke brapa byk wang kutipan bodoh yg dilabel 'derma jihad'setiap kali ceramah PAS di seluruh negara..berjuta2 tp entah kemana dn tiada pn audit akaun entah masuk poket sape.. belum lg dkira ust2 dlm PAS yng masuk perniagaan haram tp di 'halal'kan..

PAS xpyh berlagaklah..tk pegang Kerajaan Persekutuan lgpn dh byk buat penyelewengan..belum diuji Allah jgn angkuh ler..silap2 satu negara jual!!

BoTak 4 October 2009 at 06:40  

ahahahha... ko ckp je la ape ko nk ckp... org Linggi tau Siapa Itu Mat Isa...

22tahun... ko kencing bercabang lg nk cite pasal 22 tahun jang...

ni cite orang Linggi...

http://tomok123.blogspot.com/2009/10/mat-isa-dari-mata-aku.html


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP