Friday 16 October 2009

1 Malaysia di Bagan Pinang

Alhamdulillah Bagan Pinang kembali aman sentosa. Pengundi telah bersuara dengan jelas dan lantang sekaligus menghantar isyarat pada PAS dan PKR bahawa Bagan Pinang bukan tempat untuk mereka pengaruhi dengan taktik pengganas ala gerilya mereka.

Violence is the last refuge of the incompetent. And the people of bagan Pinang khususnya dan telok kemang amnya just don't believe in violence.

Demografi di bagan Pinang yg berbilang kaum bolehlah dianggap spt model kecil utk negara Malaysia (cuma peratusan penduduk India dan cina terbalik-yg mana India lebih ramai). Keputusan prk di bagan Pinang jelas menunjukkan formula 1 Malaysia yg didukung oleh BN lah yg boleh diterima oleh segenap golongan masyarakat.

1 comments:

Walun 10 November 2009 at 16:05  

Itulah kehendak Rakyat di Bagan Pinang ... Dah tak mahu orang lain, mereka cukup kenal dengan Tan Sri Isa , pandangan mereka Tan Sri lah orang yang selalu perihatin terhadap mereka dibagan Pinang'
Tan Sri Isa dikenali seorang yang cukup matang dalam politik dimana beliau tidak pernah gentar atau merajuk dengan pergolakan politik hari ini.
Malah semua cabaran dan dugaan ditempuhi dengan Tabah, Hasil nya Bagan Pinang tetap ditangan BN. Terbukti Dia lah Wira dia lah Pahlawan UMNO hari ini.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP