Sunday, 11 October 2009

BN kekalkan kerusi DUN Bagan Pinang

11/10/2009 8:18pm

BN mengekalkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang di Negeri Sembilan setelah calonnya, Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad mengalahkan calon Pas, Zulkefly Mohamad Omar dengan majoriti 5,435 undi dalam satu pilihan raya kecil hari ini.

Mohd. Isa memperolehi 8,013 undi manakala Zulkefly mendapat 2,578 undi.

24 comments:

Taminsari 11 October 2009 at 20:36  

Ayat pertama yang nak ku nak ucapkan adalah SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas kemenangan besar ini. Terima kasih kepada pengundi-pengundi di Bagan Pinang kerana memberi kemenangan besar kepada BN. Tahniah kepada semua blogger-blogger pro-BN dan petugas-petugas BN di atas kerja kuat anda bagi memastikan kemenangan besar ini. Terima kasih..Allahuakbar!Allahuakbar! Allahuakbar!

Anonymous 11 October 2009 at 20:38  

tahniah.....

menang gak korupsi

UMNO Cawangan Batu 5 11 October 2009 at 20:41  

Anonymous said...
tahniah.....

menang gak korupsi

11 October 2009 20:38

=============

dasar penakut...hurm..alasan apa pulak ya kali ni...tak de undi pos pun bn menang la bro kat bagan pinang ni..

oyabun 11 October 2009 at 20:58  

Tahniah kepada Kumpulan Erdogan yang di ketuai oleh Khalid Samad ( Gereja ) dan kuncu-kuncu kerana percubaan anda semua untuk menjatuhkan air muka Ustaz Nasaruddin dan Ustaz Haji Hadi telah berjaya. Dendam yang tiada kesudahan terhadap Kumpulan Ulama. Sesungguhnya kerja kuat anda ( erdogan ) bagi memastikan PAS kalah teruk akan dikenang sepanjang masa. Terima kasih daun keladi, ada piliharaya tolong buat lagi.

Myfuad 11 October 2009 at 21:06  

tahniah umno menang...nampaknya boom jangka sudah berdetik di N9...

TakerRules95 11 October 2009 at 21:27  

setakat 7-2 baik tak yah lagi 5 lagi nak kejar

TakerRules95 11 October 2009 at 21:29  

ISA Doreamon mng di Bagan Pinang adakah Bapak Perasuah ni akan memajukan Negeri Sembilan

TakerRules95 11 October 2009 at 21:32  
This comment has been removed by the author.
antipkrsarawak 11 October 2009 at 21:37  

salam bro.. hang biarkan si lahabau bernama takerrules95. serahkan si celaka 7 keturunan tu kepada aku.

aku ucapkan tahniah atas kemenangan bn!

allahuakbar!

TakerRules95 11 October 2009 at 21:40  

antipkrsarawak kau rasa kat mana plak prk yg akan dtg?

melayujantan 11 October 2009 at 21:48  

Takerules95 memang 7 -2 tapi perlu diingat mejoriti 5000 beb nampak sangat PR ( PAS ) makin ditolak rakyat. Rakyat dah mula sedar akan LAKONAN SANDIWARA yang dimainkan oleh PR . SEKALI DUA kena tipu boleh BEB tapi kalau dah hari2 hanya kerja menipu je RAKYAT DAH TAK TAHAN BAU BUSUK tu BEB.
Jangan tukar ISLAM kapada ISLE BEB inilah akibatnya berkompromi berpelukan dengan KAFIR HARBI ...CING PENG KOMINIS pun diangkat darjatnya ...mana pi akal buta SEJARAH...BERSYUKUR aku diatas kemenangan BN ( UMNO ) Kalau tidak TERGADAI LAGILAH ISLAM , DIPERSENDAKAN, DILEMBUKAN , DILAKNATKAN oleh SANG DAP KAFIR HARBI.....SYUKUR ALHAMDULILLAH...ALLAH TIDAK IZINKAN PARTI ISLE NI MENANG KERANA TELAH BERSUBAHAT DENGAN KAFIR HARBI MEMPERSEDAKAN ISLAM.

TakerRules95 11 October 2009 at 21:51  

ok cuba tak main undi pos berapa agak2 nya?

BelokKiriKanan 11 October 2009 at 22:06  

Pecahan undi:
BN 8013, PAS 2578; Majoriti 5435

Undi pos: BN 3521, PAS 601
Undi awam tanpa undi pos: BN dapat 8013-3521=4492 undi awam

PAS 2578-601=1977 undi awam

Majoriti BN menang undi awam : 4492-1977=2515 undi

Apa-apa pun, MB sekarang, DS Mohd Hassan kena bersiap-siap mengemaskan bilik di pejabatnya di Wisma Negeri. Tahniahlah kepada rakyat Bagan Pinang yang telah mendapat bakal MB baru drp Dun mereka.

Anonymous 11 October 2009 at 22:08  

Rakyat dah tau. Undi PAS undi DAP
PAS menang, PAS menjadi boneka kepada DAP. PAS menang, PAS akan membangun bersama DAP. Kalau PAS menang, kaki bontot akan PM.

Anonymous 12 October 2009 at 02:29  

TENGOK WEBSITE PEMBANGKANG SEMUA

TAK UPDATE PUN BN MENANG

HARAKAHDAILY

ANWARIBRAHIMBLOG.COM

SUARA KEADILAN

*** TAK SUDI KE, KATA NAK MEDIA ADIL DAN SAKSAMA

shonzu 12 October 2009 at 11:26  

TakerRules95 tak pernah ke sekolah rupanya... siap suruh orang lain cuba kirakan undi selain undi pos. Bengap matematik mudah rupanya...

Apa Yang kau nak cuba buktikan si bengap TakerRules95????

HAHAHAHAHAHAHA.... nak kencing orang lagi ke?????

PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all
www.israel4all.com

Anonymous 12 October 2009 at 14:39  

PAS tidak akan menjadi tunjang pemerintahan negara. PAS tidak akan dapat melaksanakan Islam asas pentabiran negara. PAS tunduk kepada DAP. Lihatlah apa yang berlaku di Selangor. Dulu takbir sekarang take beer...

Anonymous 12 October 2009 at 14:40  

PAS dah ada bini banyak. Nak tanggung bini banyak mengguna duit rasuah balak di Kelantan. Bayar nafkah bini muda RM3.0juta dari duit rasuah balak. PAS di depan amal jariah dan di belakang rasuah.Macam Anwar sama rata & depan belakang sedap sahaja

Anonymous 12 October 2009 at 21:41  

TakerRules95
Apa khabar u?

Ada maklumat ke tentang tuntutan nafkah adun pas tu

byk duit dia ye

mana dia dapat ? TakerRules95

MAN5958 13 October 2009 at 01:25  

Untuk penyokong PAS khasnya....satu saja soalan yang ingin diutarakan....PAS adalah parti yang memperjuangkan islam...kamu semua terfikirkah...adakah cerita dan maklumat yang kamu terima itu benar atau tidak..(selain dari isu rasuah)? Adakah maklumat yang diperolehi itu kamu dapati dari depan mata kamu sendiri, didengar sendiri? Setiap dakyah yang kamu semua terima itu jika salah dan tidak benar berdosa jawapannya. Ingat PAS memperjuangkan islam secara kesuluruhan jadi sedarlah wahai kamu segala penipuan yang dibawa oleh PR itu sememangnya tidak benar dan palsu demi menegakkan benang yang basah... Jngn terlalu emosional berfikirlah demi bangsa dan agama kamu...Jadi aku merayu kembalilah kepada basic islam Ad-Din....untuk memperkukuhkan barisan kita. Secara keseluruhan apa yang kamu dengari bersikap bijaklah dan cerdik....jngn terlalu terpedaya kepada anasir yang jahat dan tidak benar. Allah maha kaya dan adil...kita lihat siapa yang benar dan tidak benar.

Anonymous 13 October 2009 at 12:12  

enyokong pas sekalian, barang harus kita kembali kepada pembinaan negara dan pemilihan pemimpin, tak mungkin dengan pas dapat membentuk kerajaan dengan hanya 90 kawasan yang ditandingi.. untuk menjadi kerajaan simple majoriti pun kurang-kurang seratus ke atas, retorik nak jadi negara malaysia negara islam adalah benar.. dengan bergabung dengan PKR dan DAP barulah cita-cita politik itu termakbul. Persoalannya mahu DAP dan PKR membenarkannya berlaku..matlamat perjuangan DAP sudah jelas begitu juga PKR, Dalam PKR kita lihat yang melayu islam untk jawatan tertinggi hanya beberapa orang aje, DSAI, Syed, Azmin Ali yang lain semua bukan beragama islam, bila mereka berpakat denga Dap sudah tentulah bilangan non muslim akan menjadi dua, tiga kali lebih ramai.. berapa kerusi melayu dapat, berapa barisan kabinet orang kita. Kami melihat keseluruhan pembentukan kerajaan dan pemimpin itu, Itu sesab kami menolak PAS, kita laung kabaikan islam namun mungkin masa depan akan hancur kira kita tidak bendung awal-awal.. adakah penyokong PAS mengambil kira perkara ini.. PAS meruapakan sebuah parti yang amat baik bagi kami.. tetapi kebaikan itu akhirnya akan membinasakan umat islam di tanah air. kecuali bermuafakat..

Anonymous 13 October 2009 at 16:28  

Saudara2ku jage2..PAS akan mulakan sentimen saraf untuk laga2kan ahli2 UMNO dengan membuat gerak saraf mewujudkan perkara yang tidak ada seperti melagakan pemimpin.

PAS menggunakan taktik Yahudi dengan memecah belahkan UMNO. Sebab itu mereka menentang Pak Lah letak jawatan sbb mereka tahu Pak Lah orang baik lembut jadi mudahlah mereka pecahkan UMNO.

Perlu diingati..UMNO dr sekarang harus jauhi sentimen kepuakan, patuh pada keputusan pimpinan walaupun nampak tak logik kerana taat pada pemimpin adalah berkat selagi tidak terpesong dgn Agama.

Kalau kita sayangkan Negara, sayangkan UMNO jangan lagi ulang kesilapan sama, serigala lapar seperti PAS, PKR DAP sedang menunggu untuk membaham UMNO..

Orang2 PAS, usah dinasihati lah..mereka hati skeras BATU kerana Allah sudah jauhkan Hidayah dr mereka..sbb itu mereka terlalu taksub tidak boleh muhasabah diri..

Sedangkan semasa PRU11 kalah teruk pun masih angkuh fitnah tk henti..apatah lg skrg berlagak dgn 4 negeri yang bakal jatuh tak lama lagi..

Orang Kelantan juga dah bosan dengan MB yang nyayok lagi khurafat serta sesat itu.. YB2 PAs xbuat kerja..asyik kumpul harta bisnes, curi balak, tambah bini..

Anonymous 13 October 2009 at 19:38  

salam semua.

maner takeruler95?dah .............. atau menyamar nama lain.tak jwb pun soalan diasini.

Apa kabar adun pas yg ada masalah nafkah tu?

apa kabar ZI yg dah jadi ahli pkr tu.masa dalam umno pun kena gantung PKR besarkan tapak tangan terima dia?

hukun hakan dan fatwa boleh ubah2 ke?

tolong takerules95 jwb.byk pengalaman dan byk hujah ni.sure terror

Anonymous 15 October 2009 at 23:25  

takeruler ni bangsat dr mne ehh?? die xde idea dh..sbb bos die PAS xbyr upahan menyebarkan kesestan kt cni..byr dgn bnde lain kot..tu kn tnye PKR la..

klu jmpe aku nk ludah kahak kt muke die.. org sesat kita jgn layan baik2..kasi terajang jer..

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP