Sunday, 11 October 2009

NIZAR KUDIK: PAS KENA ANGIN AHMAR DI BGN PINANG

Pas di Bagan Pinang seolah-olah lumpuh bagaikan terkena angin ahmar. Dr Lo' Lo' telah hilang akal dan strateginya semua tak menjadi.

Terbaru ialah malam tadi Dr Lo Lo telah menyebarkan khabar angin kononnya hasil bantahan Salehudin Ayub PRK Bagan Pinang di tunda ke 13 Otober 2009 Selasa depan. Ini dilakukan dalam kempen rumah ke rumah di beberapa taman perumahan, terutamanya Taman Intan, PD.

Inilah penipuan saat-saat akhir yang digunakan oleh Dr Penipu, Bahaya sungguh doktor macam ni. TM menasihat kepada ahli Pas jangan jangan lah pergi ke klinik doktor penipu ini ,takut dia bagi salah ubat. Dr Lo Lo adalah doktor perubatan, yang sekarang ini tahap 4 dalam perubatan ongkology. Dah tahap tu banyak-banyak lah bertaubat , usah ler bawa cerita merepek-repek.

Wahai muslimut Pas Wilayah Persukutuan, Ape ke hee nyer. boss mikemer...macam itu ker seorang pemimpin muslimat Islam.






9 comments:

Ku Li: Better if Umno lost today 11 October 2009 at 12:44  

"For the good of the party, the dignity of the Malay community it claims to represent and for the sake of the nationwide reform in governance and politics that we must undergo, it would be better if Umno lost today, and used the loss to begin internal reform. [http://malaysiakini.com/news/114753}

Sama2 kita berharap agar hasrat Ku Li akan terkabul hari ini

Anonymous 11 October 2009 at 12:48  

Kalau PAS menang, PAS menjadi boneka kepada DAP. Kalau PAS menang, PAS akan membangun bersama DAP. Kalau PAS menang, kaki bontot akan PM. PAS tidak akan menjadi tunjang pemerintahan negara. PAS tidak akan dapat melaksanakan Islam asas pentabiran negara. PAS tunduk kepada DAP.

PAS dakwa undi pos untuknya memberangsangkan 11 October 2009 at 12:56  

Suruhanjaya Pilihan Raya (Malaysia) mengira undi pos di Dewan Majlis Perbandaran Port Dickson (MPPD) mulai kira-kira jam 10.30 pagi ini.

Bendahari PAS Negeri Sembilan, Md Nor Rahman ketika dihubungi mengesahkan perkara itu.

Beliau berkata, setakat ini, pihaknya tidak dapat menjangkakan sokongan yang bakal diterima dari anggota pasukan keselematan yang mula membuang undi pada 8 Oktober lalu.

Bagaimanapun, tambahnya, "ia (undi pos) lebih kepada kita" dan "nampak memberangsangkan".

http://malaysiakini.com/news/114749

Mungkin scoreline akan jadi 8-0??? Pastikan UMNO dicampak di longkang hari ini.

Fauzy 11 October 2009 at 13:26  

Malaysiakini mana boleh pakai info ida...aku orang n9..pogi mampos PAS..semua orang PD dah meluat tgk orang PAS yang kurang ajar...semua orang luar..PAS akan kalah sbb tidak menghormati orang tempatan..

Mohdisa 11 October 2009 at 13:29  

Assalamualaikum semua....

sedih dengan standard UMNO sekarang ni....nampak gayanya dah takde sokongan akar umbi sbb dok sokong perasuah sebagai calon N31....kate nak perangi rasuah....macamlah dah takde makhluk kat N9 nak diletakkan sebagai calon.....

Perayu undi UMNO pun dok kerkebiol2 jawab ttg isu ni pada pengundi.....LU PIKIRLAH SENDIRI.....

tak pernah sejarah Praya....tentera menentang secara terbuka UMNO dlm praya ni.....tulah pemimpin UMNO tak cerdik....lain kali jgn dok tanya pd tok2 jeneral ni.....depa ni yes dato aje.....tp diakar umbi....boleh kate 80% undi pembangkang......

Sebabnya UMNO bengong....tak jadikan iktibar Praya Permatang Pasir....

Mohdisa 11 October 2009 at 13:47  

Semalam.....aku dok merayap sekitar Bagan Pinang.....dok pekena sup....apa yang menyedihkan aku ailah kenapalah bengongnye pimpinan UMNO ni dok pegi upah mat2 rempet yg pd aku hampir atau lebih 100 biji moto kapcai dok berkumpul kat markas induk UMNO kat bt 6 tu.....

tak terpikir ke persepsi orang yg lalu lalang tengok bebudak rempet ni dok berkumpul dibawah khemah mewah tu.....untuk apa???? kan polis dah beri amaran jgn wujudkan provokasi.....

Jelas.....jam 2 pagi berlaku pergaduhan kat markas Pas bt 6....hahhhh.....nilah UMNO bengong....pegi upah budak2 yang tak cukup akal ni buat hal ...

lps tu dok papar kat web budak moto yang tak berjenis ni UMNO kene pukul....aduh...alangkah bengong nyer....

makin tak cerdik formula2 yg digunakan dek peminpin UMNO kampongan ni tuk menang......aduhhhh...poning kepalo den.....

zacharias 11 October 2009 at 15:43  

woi fauzy, aku pengundi bagan pinang. surat khabar boleh tipu satu malaysia, tapi kami di bagan pinang tau, BN pukul orang di taman dato, guna kerusi, helmet, penumbuk, penerajang. BN serang markas orang. tampar orang, sepak terajang petugas. kami juga tau BN pi serang markas pas malam tadi guna pekida & mat moto. sekali FRU sampai, hangpa kecuuuut teloq. tiba2 jadi baik.

hanya orang bodoh sahaja yang masih boleh terima calon perasuah dan kempen ganas ala israel.

Datuk Azeez berlakon, ala yahudi cerita pada dunia depa kena tibai holocaust. lepas tu, guna alasan tu tibai orang lain.

cukup-cukup la berperangai ala yahudi.

UMNO mobs = israel.

Anonymous 11 October 2009 at 16:02  

PAS untuk semua
PASial
PASesat
PASyaitan
PASamseng

Anonymous 11 October 2009 at 16:39  

Mohdisa,

Bgn Pinang budak2 tu fanatik Umno, kalau di Manik Urai, Ptg Pasir dan P44. Fanatik PR ramai so lain padang lain belalang lah.

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP