Sunday 18 October 2009

BLOG INI PERLU TERUS BERNYAWA


Aku yakin blog ini akan terus dikunjungi pelanggan kerana aku percaya blog ini adalah blog yang mendapat perhatian pelanggan yang mengunjungi kesini memandangkan begitu ramai 'chef' yang telah memberi 'hidangan hebat' dari masa kesemasa.

Blog ini bolehlah dianggap alternatif kepada pemberitaan secara konvensional seiring dengan blog-blog mahupun portal-portal lain terutamanya dari pihak pembangkang. Blogger-blogger boleh terus merangkaikan artikel dalam blog mereka kedalam blog ini kerana aku amat yakin sehingga kini blog ini terus menerima kunjugan. Roshatika sebagai rakyat tempatan boleh terus menymubang untuk berita-berita tempatan, manakala blogger-blogger lain boleh menyumbang artikel mereka dari masa kesemasa. Aku lihat ada beberapa figura yang berminat untuki turut sama berkarya secara maya namun perlukan peluang. Jibam(he he) dan Mizi sewajarnyaq sudah sekurang-kurangnya menghantar beberapa artikel secara sendirian atau juga boleh berkalobrasi dengan Roshatika andainya perlukan bimbingan sebegitu. Rahman juga boleh bermula, kerana antara ramai-ramai Pemuda yang rajin ke Command Centre, aku selalu berpeluang bersama mereka dan pernah bertukar pandangan dan pendapat. Aku kagum dengan beberapa perkara yang mereka telah dan sedang ilhamkanterutamanya Mizi dan Jibam(Hilmi). Semalam aku juga telah menerima sms dari KP cawangan TIP yang secara berseloroh mengucapkan Happy Deewali kepada aku.....

APA-APAPUN aku juga ingin mengucapkan terimakasih kepada pengundi dari keturunan India yang telah kembali menyokong UMNO dan BN.....depa bukan benci UMNOpun...... serta ucapan

HAPPY DEPAVALI

7 comments:

taipingmali 19 October 2009 at 21:51  

Amat Setuju dan perlu di uruskan oleh BN Bagan Pinang.

SuaraMuda 20 October 2009 at 19:07  

Sokong!

Anonymous 21 October 2009 at 21:51  

setuju blog ini diteruskan

Anonymous 23 October 2009 at 02:08  

Teruskan.......kita nak tau juga perkembangan seterusnya lepas menang.

From: Orang Taman Datok

Anonymous 23 October 2009 at 07:03  

Realistiklah

Blog mana2 PRK tutup lepas PRK. Jangan berangan besar2.

Aku pun tak mahu dah baca pasal bagan pinang lagi.

Perkembangan lepas tu dibuat di blog umno atau bn bagan pinang.

~PakKaramu~ 26 October 2009 at 17:03  

Hello Bro Tuah, awat la hang ni maleh buat artikal, kasi asam la kris riau sempena tuh

kelambuharimau 28 October 2009 at 11:31  

CAYALAH..CAMNI LAH BARU ADA GAYA NAK MEMIMPIN

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP