Friday 9 October 2009

Ugutan 'JIHAD' Pas adalah ugutan untuk menakutkan Pengundi


Melihat kepada kekalutan semasa, jangan katakan pengundi, saya pun takut. Takut dan bimbang akan keselamatan diri dan keluarga. Jika ini juga dirasakan oleh pengundi yang bakal mengundi pada 11hb nanti, pasti peratus yang keluar akan berkurangan.

Rasionalnya mudah, Pas sudah merasakan bahang kekalahan dan ikhtiar terakhir mereka adalah untuk meamstikan peratus keluar mengundi kurang. Strategi ini akan memberi sedikit peluang kepada mereka.

Saya ingin menyarankan kepada semua pengundi agar keluar mengundi pada hari tersebut dan tunaikan tanggungjawab anda sebagai rakyat.

Pihak Kementerian yang bertanggungjawab terutama PDRM sudah pastinya akan mengerahkan semua anggotanya termasuk FRU mengawal bagi memastikan keselamatan semua yang terlibat baik pengundi mahupun petugas, terjamin.

Permintaan kepada YB Dato' Seri Hishamuddin, pastikan kawalan ketat kepada semua kawasan-kawasan 'panas' agar tidak berlaku pergaduhan dan kesan tidak baik kepada peratusan keluar mengundi nanti.

Rakyat Bagan Pinang oerlu yakin dengan kebolehan dan kecekapan pihak berkuasa mengawal apa juga bentuk ugutan yang bermaksud menakutkan pengundi dari keluar membuang undi tidak berlaku lagi.

Jangkamasa terakhir iaitu harin ini dan esok amat kritikal bagi memberi keyakinan kepada pengundi akan tahap keselamatan yang akan mereka dapat pada hari mengundi.

Akhirnya, kepada semua yang bakal mengundi, undilah dengan bijak kerana undi anda kali ini adalah untuk pBagan Pinang selama beberapa tahun ini. Kekalkan tradisi Bagan Pinang iaitu RAKYAT-PARTI-KERAJAAN agar suara rakyat dapat disampaikan kepada Kerajaan.

Ini hanya berjaya dicapai jika semuanya mengundi Calon BN Tan Sri Isa Samad. Tan Sri Isa telah buktikan kepada Rakayt Teluk Kemang kewibawaannya sebagai Pemimpin dan dekatnya belaiu dengan rakyat di sin memang tidak boleh dinafikan hatta dari Pas sendiri.

Selamat Mengundi dan Undilah Barisan Nasional.

4 comments:

Anonymous 9 October 2009 at 08:15  

Dulu PAS membangun bersama Islazm
Sekarang membangun bersama DAP
Dulu PAS ikut sunnah Nabi
Sekarang PAS ikut sunnah Samseng
PAS untuk semua
PASial
PASesat
PASyaitan
PASamseng

Anonymous 9 October 2009 at 12:31  

bila isa bela babi
kou orang senyap
bila isa sebat tanah rakyak
kau orang pekakkan telinga
bila pantai pd di bagi kepada tauke cina kau orang tak perduli
kau orang pergi nilai tanya
orang nilai di mana istana isa
dan siapa hadiahkan istana itu
tanya orang nilai kenapa banyak along dan siapa penaungnya
KAU ORng semua tak perdulijanji kau orang dapat rm 30 upah itu saja maruah kau orang yang lain isa sapu

Anonymous 9 October 2009 at 12:33  

pengundi Bagan Pinang jangan takut keluar mengundi.seandainya keluar mengundi kali ini seperti nak keluar berperang, kuatkan semangatuntuk pergi mengundijuga berjihad untuk UMNO, orang bagan pinang tak kurang juga darah panglimanya jangan benarkan geng tarbus menakluki kita.Cuma Tan Sri kena ingat orang kampong adalah jujur yang tak jujur yang pakai mercedes mata belalang, diaorang tikam dari belakang kerana takut mata belalang terjual.Orang jenis inilah yang membawa sial dalam UMNO.

Anonymous 9 October 2009 at 12:44  

http://matamin02.blogspot


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP