Thursday 8 October 2009

SMS AJAK `BERPERANG'

Dikisahkan kononnya berlaku pergeseran kecil antara Pemuda UMNO dan Pemuda PAS Rabu malam. Namun hingga kini tiada laporan polis dibuat berhubung dengan insiden yang dikatakan berlaku itu.

Tetapi kini sudah berlegar SMS yang didakwa dihantar oleh Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasruddin Hassan Tantawi yang meminta ahli-ahlinya untuk turun ke Bagan Pinang atas nama jihad fi sabilillah.

Dalam ayat mudah SMS itu mengajak ahli-ahli Pemuda PAS datang ke Bagan Pinang untuk ‘berperang’
.

8 comments:

perisik 8 October 2009 at 22:12  

Bukti PAS mengajak berperang dengan UMNO disini http://www.youtube.com/watch?v=htdEWzBD3l0

Anonymous 8 October 2009 at 22:44  

jihat fi sabilillah kepale hotak dia! klu ade yg pcaya da mmg bangang sgt lh org2 pas ni. terang2 HAMpas mmg hampeh, suke2 ati je nak istihar jihat fi sabilillah, ketua pemuda bodoh & yg ikut buta2 bodo dpergunakn. tu pun ade jg yg xsedar n faham lg hmm..klu da bodo tu bodo jg...

Anonymous 8 October 2009 at 23:01  

Pemuda diminta tingkat keselamatan, elak provokasi
Harakahdaily
Thu | Oct 08, 09 | 10:36:14 pm MYT
TELOK KEMANG, 8 Okt: Ketua Pemuda PAS, Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi meminta ahli-ahli Pemuda meningkat keselamatan di markas dan unit peti undi parti di kawasan Bagan Pinang, sebagai respons kepada peningkatan tindakan ganas di sini.

Nasrudin berkata demikian dalam ucapannya di perhimpunan Pemuda di Markas Induk PAS di Telok Kemang sebentar tadi.

Perhimpunan dihadiri sekitar 300 ahli Pemuda dari seluruh negara itu dikerah Dewan Pemuda siang tadi untuk meningkatkan keselamatan di kawasan Dewan Undangan Negeri Bagan Pinang.

"Tujuan Pemuda dikerahkan hadir ialah untuk meningkatkan keselamatan agar mengelakkan berlaku provokasi dan kekacauan di sini," kata Nasrudin ketika ditemui Harakahdaily.

Beliau menggesa semua Pemuda agar tidak bertindak balas terhadap provokasi dan melaporkan kepada pihak berkuasa sekiranya terjadi sebarang kejadian tidak diingini.

Ketua Pemuda PAS juga berpesan kepada Pemuda supaya "jangan bertindak tanpa sebarang arahan," tegasnya.

Majlis bermula sekitar pukul 8.30 di sini dihadiri Nasrudin, Timbalan Ketua Pemuda Ustaz Azman Syafawi Abdul Rani, exco Pemuda Kamaruzzaman Mohamad dan Ustaz Riduan Mohd Noor dan pemimpin pemuda seluruh negara.

Anonymous 8 October 2009 at 23:05  

konon bila nama macam arab tu kira kira adik beradik Taliban. Banyak tempat diaorang ni tunjuk hero (samseng),macam-macam hal, orang orang baik diam , ini dia tunjuk lagi orang baik jangan diam turun kan pula 4000 orang tu, kita tengok macam mana? Baru kena buku dengan ruas baru betul.Sedara jangan sabungkan pengikut, kesihan ,sedara nak jadi ketua pemuda pas berapa lama. Pemimpin pemimpin tua kauorang pun tak pencen maka tak kemana lah kau.

Anonymous 9 October 2009 at 00:09  

PAS akan mampus bersama fitnah-fitnahnya di Bagan Pinang!

Anonymous 9 October 2009 at 00:12  

suruh aje pemuda pas tu jihad kat selangor pasal isa kuil bukan dgn sebangsa nak tunjuk
hero

Anonymous 9 October 2009 at 00:52  

Ya ALLAH YA KAREMM!! YA ALLAH YA ADZIMM..Kami hamba2MU ini tidak tahan lagi melihat parti Munafiq PAS Al-Laknaktullah ini merosakkan umatMu!! Sesungguhnya hambaMU ini amat sedih dan benci melihat kejahatan dan kesamsengan mereka ya ALLAH..

Sesungguhnya kami tidak berdaya mengubah kejahatan mereka melainkan Engkau Ya ALLAH. Kau berikanlah HidayahMU pada pengundi2 di bagan Pinang mahupun di tempat2 lain di Malaysia ini supaya tidak mengundi Pakatan haram dan Parti Jahannamm PAS ini YA ALLAH!!!

Kau tunjukkanlah kepada mereka kekuasaanMU kerana merosakkah agamaMU ya Allah..Kau HANCURKANLAH PAKATAN mereka DAP-PKR-PAS dan hinalah parti PAS sehina2nya kerana merekalah punca segala perpecahan umat Islam di negara yang kami cintai ini YA ALLAH!!!

Kami hamba2MU berdoa dan mengharapkan pertolonganMU ya Allah..Ya Azzez Ya Halimu Ya Kabirr!! AMEENN YA ROBBAL A'LAMINN!

Wahai saudaraku ahli2 UMNO, bersabar dan banyakkanlah berdoa lindungi diri dari keganasan puak PAS Al-Laknatullah ini!!

myartch 9 October 2009 at 15:41  

memang bangang punya jihad.... perangai mcm firaun dah....


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP