Sunday 4 October 2009

PAKATAN RAKYAT KINI BERGELAR PEMUSNAH RAKYAT (PR)

Pilihanraya di dalam Malaysia kini dianggap tidak lagi selamat kerana diancam cara berpolitik SAMSENG oleh Pemusnah Rakyat (PR).

Pemusnah Rakyat yang digolongi oleh PAS, PKR dan DAP kini tidak lagi dapat berpolitik secara tulus dan berhemah. Pemusnah Rakyat (PR) berkempen dalam keadaan terdesak sambil memberi isyarat kepada rakyat di DUN BAGAN PINANG dengan jelas bahawa mereka sudah KALAH di Pilihanraya Kecil Dun Bagan Pinang.

Cara kempen BUDAYA SAMSENG yang dibawa oleh PEMUSNAH RAKYAT (PR) mesti dihentikan kerana ia akan mengugat KEHARMONIAN DAN DEMOKRASI NEGARA MALAYSIA. Rakyat di DUN BAGAN PINANG khasnya dan RAKYAT SELURUH MALAYSIA amnya perlu bertanggungjawap agar BUDAYA SAMSENG yang dibawa oleh PEMUSNAH RAKYAT (PR) perlu ditolak kerana ia mencemarkan PROSES DEMOKRASI.

BUKTI surat yang menunjukkan budaya samseng DAP ini telah menular dalam PKR dan PAS. Perkara ini perlu mendapat perhatian semua rakyat di DUN Bagan Pinang.




Surat-surat ini datangnya dari ahli-ahli PKR cabang Kuala Langat ditujukan kepada Tan Sri Khalid Ibrahim selaku Ketua PKR Negeri. Ianya di cc juga pada Anwar Ibrahim, wakil-wakil rakyat, exco-exco tertentu dan salah satu surat dituju juga kepada Ronnie Liu.

Justeru, kesimpulan yang boleh kita perolehi dalam pilihanraya DUN Bagan Pinang ialah kaedah pilihanraya yang diguna pakai oleh PEMUSNAH RAKYAT pada hari pencalunan ini merupakan suatu kaedah yang diluar batas kemanusiaan.

13 comments:

Nor Azman bin Sukerman 4 October 2009 at 15:35  

Kata dulang paku serepih,
Kata PR, BN yang lebih.

Cukup-cukuplah tu nak mengata, takut-takut tak ada perkataan lagi nak berkata.

Kalau tak mampu nak beli cermin carilah air jernih kurniaan tuhan dan cerminlah muka BN.

PUTERA UMNO KUALA PILAH 4 October 2009 at 17:03  

Semalam samseng umno mengadu kat polis dia kena tumbuk. Piirah. Samseng kampung. Bila kalah menyorok belakang bontot org. Aku rasa Azeez Rempit tu turun BP sbb nak buat kacau. Bila dia tengok puak PAS ramai sgt, dia kecut telur.

Anonymous 4 October 2009 at 17:07  

Apo bondo nih,den tak faham langsung surat2 yang di tulis oleh India kolo langat ni.Den raso la si Samuarai ni mesti samo spesis dgn yg di Kolo Langat ,dio yo yang paham,spesis Aziz Kling la katokan.Mano ado kono mengono demgan kat Bagan Pinang.Oghang Bagan Pinang ni baik 2 macam Tok Isa.Yang buek kecoh tu oghang luar.Biar Oghang Bagan Pinang pilih sendiri,tontu nyo Tok Mat Isa.Oghang macam Samurai ni kojo ye nak melagokan oghang.Lagi satu ,kat Bagan Pinang ni takdo India,dia oghang dah pindah kek tompat lain.Yang ado Melayu UMNO dan sikit Melayu Pas

Anonymous 4 October 2009 at 17:18  

PAKATAN RASUAH MEMANG PUKIMAK!

Nor Azman bin Sukerman 4 October 2009 at 18:40  

sila baca link di bawah dan renungkan siapa sebenarnya pemusnah:

http://www.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=22675&Itemid=1

Anonymous 4 October 2009 at 20:44  

Parti Angkatan Sial
Parti Angkatan Syaitan
Parti Angkatan Samseng
Parti Angkatan Sesat
Dulu membangun bersama Islam
Sekarang membangun bersama DAPig
Dulu PAS untuk ulamak
Sekaran PAS untuk semua
Dulu takbir
Sekarang take beer
Siapa tolak Islam, Siapa sesat?

Anonymous 4 October 2009 at 20:45  

Parti Angkatan Sial
Parti Angkatan Syaitan
Parti Angkatan Samseng
Parti Angkatan Sesat
Dulu membangun bersama Islam
Sekarang membangun bersama DAPig
Dulu PAS untuk ulamak
Sekaran PAS untuk semua
Dulu takbir
Sekarang take beer
Siapa tolak Islam, Siapa sesat?

Anonymous 4 October 2009 at 21:36  

Di Kuala Terengganu Azeez membuat dakwaan yang sama

Dzulfikar Mashoor
Sun | Oct 04, 09 | 7:04:11 pm MYT

TELOK KEMANG, 4 Okt: PAS berpendapat Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim layak dianugerahkan Tokoh Kontroversi Umno 2009 ekoran dakwaan Ketua Putera Umno itu kononnya dipukul lapan Pemuda PAS pada hari penamaan calon, di sini.


Ini kerana, semasa dalam pilihan raya kecil Kuala Terengganu, Azeez juga membuat dakwaan yang sama dengan menuduh penyokong PAS cuba mengkasarinya.

Sehubungan itu, Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub menyifatkan tindakan Azeez itu sekadar mencari publisiti murahan, sama seperti dalam beberapa pilihanraya kecil sebelum ini.

"Azeez datang kepada saya mengatakan dia dipukul oleh 8 orang pemuda PAS dalam wajah yang senyum, tiada kesan pukul, bajunya puteh bersih waktu menunggu pengumuman SPR.

"Inilah kerja provokasi jahat Azeez, menggunakan media. Sepatutnya pemimpin muda perlu membawa isu yang lebih integriti, bukannya berbohong sana-sini," tegasnya lagi.

Salahuddin yang juga Ahli Parlimen Kubang Kerian melahirkan keraguan demikian kerana beliau sendiri sempat bersemuka dengan Azeez di perkarangan Dewan Majlis Perbandaran Port Dickson (MPPD).

Tambahnya lagi, Azeez tidak seperti seorang yang dipukul, jika dilihat sendiri pada keratan sebuah akhbar harian semalam.

Januari lepas, Azeez dilaporkan menuduh penyokong PAS cuba mengkasarinya dalam pilihanraya kecil Kuala Terengganu.

Padahal, Azeez selaku salah seorang ejen yang membawa pengundi hantu di sana sebenarnya cuba meloloskan diri, apabila petugas-petugas PAS mula memburunya.

Salahuddin juga menyifatkan Azeez mempunyai niat yang sama, seperti di Kuala Terengganu dahulu.

Ditanya sama ada PAS akan mengambil tindakan undang-undang terhadap dakwaan tersebut, Salahuddin berkata, PAS dan Pakatan tidak ada masa melayan politik kebudak-budakan Ketua Putera Umno Malaysia itu.

Tindakan Azeez itu memperlihatkan Umno sedang mencari rentak isu membenamkan kempen bersih Pakatan.

Sedangkan, khalayak mula mempersoal integriti Umno serta calonnya Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad yang dipalit beberapa tuduhan rasuah dan penyalahgunaan kuasa.

Anonymous 4 October 2009 at 22:30  

CONFIRM! KETUA PUTERA UMNO PEMBOHONG!

Saya dah lama tak menonton Buletin Utama TV 3. Cuma hari ini tertengok apabila bertandang ke rumah jiran. Kalau semalam Ketua Putera Umno, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim mendakwa beliau dipukul oleh penyokong Pas semasa penamaan calon semalam dengan menunjukkan 'merah-merah' di leher dan badannya. Dalam hati saya apabila berita beliau dipukul sebelum ini disiarkan, saya berkata macam mana 'Putera Umno' yang berlagak samseng semasa bertanding di Parlimen Baling dalam pilihanraya umum lalu dan menjadi juara membela mat rempit boleh kena pukul? Saya langsung tak percaya kerana walaupun 'dibelasah' oleh lapan lelaki seperti didakwa beliau masih kelihatan sihat waalafiat seperti yang dirakamkan oleh media dalam sidang akhbarnya semalam.

Naib Presiden Pas, Saudara Shalehudin Ayub menyifatkan Abdul Azeez seorang pembohong kerana sengaja ingin menimbulkan provokasi untuk memberi imej negatif kepada Pas.

Tiba-tiba hari ini dalam Buletin Utama disiarkan Abdul Aziz terbaring di hospital dalam keadaan cukup lemah dan tak bermaya. Ehhh...rupa-rupanya Abdul Azeez mengalami kecederaan serius selepas 24 jam...Mungkin orang yang memukul Abdul Azeez ilmunya hanya mujarab selepas sehari! Hebat betul lakonan! Kalau tak silap saya masa pilihanraya kecil di Terangganu Abdul Azeez turut mengemukakan dakwaan yang sama seperti di Bagan Pinang. Bila keluar berita ni sekali lagi muncul di Bagan Pinang saya nasihatkan agar Abdul Azeez lebih layak bertanding jawatan Ketua Puteri Umno pada pemilihan akan datang.

ZorroTeam.2010 5 October 2009 at 00:08  

Eleh...AUTA Keling aje azeez ni..!!
Biasalah nak "memfitnahkan" seolah2penyokong PAS,ganas,samseng,kaki pukul etc etc etc..takde modal lain ke??
Masa PRK Bukit Gantang,saya saksi sendiri kereta Sivarasa kena baling dgn botol2 air,dan puak2 UMNO/BN pegi lari kejar kereta nak keroyok penumpang2 kereta tersebut.
Masa tu kereta salah masuk kekawasan penyokong2 UMNO/BN..!!!
Yang POLIS pulak,tengok aje,make DONT KNOW.....
Kadang2 bila dah kena kat batang hidung sendiri,puak2 UMNO/BN ni mula lah menjerit...!!PADAN MUKA!!

ZORRO.TEAM 5 October 2009 at 00:15  

Agaknya masa Azeez lalu kat kawasan penyokong2 PAS,mereka nak tepok belakang dia kot..?PAT IN THE BACK kata orang putih,atau mungkin nak massage2 tengkok dia... tapi si Azeez ni macam CRY BABY..."saya kena belasah..!!" Lebih baik jadi PONDAN aje ZeeZ...!

ANNA MONTANA 5 October 2009 at 00:30  

SAH lah UMNO ni masih tak serik2 & tak nak MUHASABAH dari apa yang RAKYAT NAK & TAK NAK..!!!!dan tak nak belajar dari episod2 PRK Kuala Trengganu atau Permatang Pasir..!!!
RAKYAT TAK NAK PEMIMPIN RASUAH.. atau YG ADA UNSUR2 RASUAH,tak kira lah POLITIK WANG,sakau tanah negeri,bankrapkan sykt2 Kerajaan Negeri,tak tolong rakyat biasa tapi hanya tolong kroni2 aje...
SAH LAH PRU 13(2012/2013)nanti UMNO/BN akan jadi PEMBANGKANG pulak!!!Lain kali DENGAR CKP RAKYAT
"TAK NAK TAK NAK RASUAH"paham TAK??

MAN5958 5 October 2009 at 21:59  

Wahai masyarakatku sekalian....

Soalan yang diajukan

1.Dalam dunia nie negara islam dan negara mana yang tak main rasuah...?Fikirlah sendiri....

2.Kamu semua memang pandai bermain kata-kata...? Tetapi sedar tidak kamu semua... adakah kamu bijak dan cerdik...? Apakah dah jadi Perak,Selangor dan Penang?....

3.Masyarakat melayu islam memang hebat mengata,mengutuk dan mencaci...? Tetapi selepas diberikan jawatan adakah perlaksanaannya perfect..? Lihat apa yang terjadi di Selangor....?

4.Harus kita ingat jngn percaya kepada seorang lawyer pun sbb mereka ini yang pemubunuh kita semua...lebih-lebih lagi lawyer PR sanggup membuatkan fakta yang salah jadi betul...fikirlah....terlalu ramai pemutar belit didlm PR....?

5.Adakah didlam PAS,PKR dan DAP tiada yang memperlakukan rasuah...? Tapi kenapa masih lagi diberi kepercayaan oleh masyarakat yang tidak bijak..?

6.Lihat satu lagi persoalan ini khas ditujukan kepada pengikut PKR...siapa yang membawa PKR pada tahun 1997/98....? Soalan saya dimanakah

1.Dr.Chandra Muzaffar
2.Zainur Zakaria ( Bekas calon ahli parlimen)
3.Saudara Ruslan Kassim
4.Lokman Adam
5.Ezam Mohd Nor

Mereka ini yang bnyk berjasa dlm PKR sehingga disegani tetapi meraka pulak yang dihina dan dicaci...sbb mereka lari dari PKR, disbbkan ideologi yang dimainkan oleh MT India dan Cina dlm PKR la.. yang membuatkan PKR sendiri terjebak dalam unsur RASUAH dan tidak TELUS dlm sesuatu perkara.Ini dinamakan KEADILAN...? sedarlah wahai bangsaku semua... mereka yang tinggal didalam PKR adalah orang UMNO yang tiada jawatan dan kaki merajuk tidak dipilih olek akar umbi.

Untuk penyokong PAS khasnya....satu saja soalan yang ingin diutarakan....PAS adalah parti yang memperjuangkan islam...kamu semua terfikirkah...adakah cerita dan maklumat yang kamu terima itu benar atau tidak..(selain dari isu rasuah)? Adakah maklumat yang diperolehi itu kamu dapati dari depan mata kamu sendiri, didengar sendiri? Setiap dakyah yang kamu semua terima itu jika salah dan tidak benar berdosa jawapannya. Ingat PAS memperjuangkan islam secara kesuluruhan jadi sedarlah wahai kamu segala penipuan yang dibawa oleh PR itu sememangnya tidak benar dan palsu demi menegakkan benang yang basah... Jngn terlalu emosional berfikirlah demi bangsa dan agama kamu...Jadi aku merayu kembalilah kepada basic islam Ad-Din....untuk memperkukuhkan barisan kita. Secara keseluruhan apa yang kamu dengari bersikap bijaklah dan cerdik....jngn terlalu terpedaya kepada anasir yang jahat dan tidak benar. Allah maha kaya dan adil...kita lihat siapa yang benar dan tidak benar.


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP