Tuesday 6 October 2009

N31 Bagan Pinang : Pada Nyamuk Pun Mereka Berbohong!




Telah Pisau katakan mereka ini hanya suka menabur fitnah dan berbohong sudah lah berbohong kepada rakyat pada nyamuk pun nak berbohong juga.

Pisau nak cerita sikit pada anda semua semasa pemerintahan BN & Mantan MB Khir Toyo wang negeri berjumlah 18 billion pada march 2008,sekarang setahun 6 bulan tinggal 1.5 billion,mengikut jangkaan duit ini dihabiskan dalam masa beberapa bulan lagi, inilah menyebabkan MB Khalid Ibrahim mendesak agar wang baitulmal digunakan oleh kerajaan negeri .

Siapa yang menghabiskan wang rakyat! Anda Jawab!


Pisau kata " salah satu produk kilang fitnah & pembohongan,pakatan haprak "

5 comments:

Anak Kesang 6 October 2009 at 19:29  

Jngn terlalu emosional... just fikirlah apa yang dah berlaku.. jngn terlalu taksub pada PAS,PKR dan DAP. Aku dulu adalah pengikut sentiasa DSAI tetapi bnyk agenda yang tak boleh aku terima pakai demi untuk PR yang idea dari saudara Anwar Ibrahim. Terlalu bahaya. Aku juga yg membawa PKR kuat satu ketika di DUN Bemban ,Melaka dimana saudara Shamsul Iskandar Mohd Akin dilahirkan di Kampung Kesang Tua.(Sam). Allhamdullilah aku sedar cepat demi aku ingin memperjuangkan bangsa dan agama aku. Percayalah dlm PR, penyokong PR akan memberi kelebihan kepada MT DAP dan PKR saja. PAS jngn bermimpi untuk memegang apa2 portfolio yg penting di setiap jajahan PR(PKR,PAS dan DAP) kecuali Saudara Anwar tidak dapat mengganggu-gugat Kelantan dan Kedah disbbkan PAS terlalu ramai di DUN.

Aku tidak menyalahkan org PAS tetapi aku pelik kenapa pemimpin PAS masih tidak dapat memikir apa kehendak sebenarnya Anwar Ibrahim.

Pengikut PAS jngn emosional berfikirlah apa yang berlaku kepada saudara islam kita di Selangor, Penang dan Perak satu ketika.

Dan pengikut PAS jngn terkejut jika PAS Selangor akan keluar dr Pakatan Rakyat. Jngnlah kita membenarkan agama kita dihina dan dicaci seperti mana yang kenyataan yang dikeluarkan oleh pemimpin DAP. Pertahankanlah jngn kita mudah diperkotak-katikkan demi mencapai agenda saudara Anwar Ibrahim yng bercita-cita menjadi P.M. Berfikirlah seperti Saudara Azman Ketua Pemuda PAS Gombak dan Datuk Dr Hassan Ali. Waallahuallam....

Anonymous 6 October 2009 at 21:05  

PAS Khalid Samad sanggup melawat Gereja dan berceramah kerana inginkan kuasa politik. Kalaulah UMNO berbuat demikian dah tentu kena maki hamun berbakul bakul. Apa PAS buat semuanya betul dan ikut nabi. Ahli PAS perlu sedar isu agama akan menjejaskan PAS di PRU 13 kerana Islam telah di hina. Kita tunggu berapa lama PAS Selangor nak bertahan demi Islam

Cheguman 6 October 2009 at 23:11  

masa berkempen dulu janji yang bukan-bukan..! tak sangka lak boleh menang. Sekarang dah kelam kabut.

anak jati selangor 7 October 2009 at 13:04  

saya anak selangor happy je...rumah kat kampong bil air percuma setiap bulan...org2 tua dapat RM3500...bantuan mudah dapat...berbanding dgn time hangpa dulu....masuk poket kome dulu...

Anak Shah Alam 7 October 2009 at 17:15  

Khas untuk anak jati selangor

Kamu jngn menjadi penipu besar mungkin RM3500 yg dapat tue sogokan dari DAP, kalau kau mengaku yg kau anak jati selangor aku pun sama anak jati negeri selangor... tolong huraikan isu Kuil di shah alam, selcat Datuk Dr Hassan Ali, Khir Toyo...berfikir waraslah sebelum menghukum seseorang...apa yang terjadi kepada penduduk Kota Damansara, Damansara Damai,Kuala Langat,ADUN port klang...? Jawab jikalau kau mempunyai maklumat... jngn ikut sedap mulut,.. lihat apa isu yg dibawa oleh exco Dr.Xavier... apa yang bnyk dia lakukan..? Apa masyrakat melayu islam dapat...? Tak perlu nak mengaburi rakayat diselangor.. aku pun menyesal memangkah PR dulu di shah alam...?

Sepatutnya kamu berfikir seperti Datuk Dr Hassan Ali bukan pengikut erdogen Khalid Samad yg cetek pemikiran itu. Tak perlu nak menipu public if you dont have inisiative for get the justice..where the Dr.Chandra Muzaffar,Zainur Zakaria,Ruslan Kassim,Lokman Adam and Ezam Mohd Nor. Terimalah berita yang benar dan jujur..ingat jngn kita menabur dakyah dan pembohongan demi memperjuang politik..kita harus memperjuangkan bangsa dan agama serta negara...ikut pandangan Zulkifli Nordin. Islam hanya menerima sesuatu perkara yang benar dan yang tidak benar jngn diekplotasikan...jawapan itu dosa. Adakah itu dinamakan islam...? Wallahuallam


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP