Friday 9 October 2009

DS Mohamad Hassan : BN bersedia menghadapi PRK Bagan Pinang

8 comments:

Anonymous 9 October 2009 at 13:06  

tok mat mane janji kamu kepada orang pedas pada pilihanraya lalu
mana masjid pedas
mana hospital rembau
mana airport yang kamu janjikan
mane tiusyen kepada orang rembau
semua palsu belaka
kenapa kamu rampas tanah orang kampung untuk rel berkembar project IJM KTMB dena=gan harga amat murah

Anonymous 9 October 2009 at 13:44  

Antiaktivis Aktivis seorang legend, popular, bijak dan pandai berhujah semua org amno takut dgn beliau kah kah kah

http://www.petitiononline.com/fakta/petition.html

Anonymous 9 October 2009 at 13:44  

Antiaktivis Aktivis seorang legend, popular, bijak dan pandai berhujah semua org amno takut dgn beliau kah kah kah

http://www.petitiononline.com/fakta/petition.html

Anonymous 9 October 2009 at 13:44  

Antiaktivis Aktivis seorang legend, popular, bijak dan pandai berhujah semua org amno takut dgn beliau kah kah kah

http://www.petitiononline.com/fakta/petition.html

Anonymous 9 October 2009 at 14:14  

Apa PAS buat?
1. Ceramah Perdana
2. Undi PAS masuk Syurga
3. Jadi Boneka DAP
4. Membiar rakyat Kelantan berhijrah
5. Ahli PAS bini 2, 3, 4 ....
6. Ambil duit balak kahwin lagi
7. Tokong Budha di Kelantan berhala bertambah besar
8. Hina, maki & memfitnah

Anonymous 9 October 2009 at 15:40  

Kepada sahabat2 UMNO sekalian, sy telah mendapat maklumat jelas pihak Pemuda PAS Al-Laknatullah sedang merancang secara besar-besaran perang saraf dan gangguan menjelang hujung minggu ini ke PD.

Awaslah kita, wpun kerajaan UMNO berkuasa tetapi kejahatan mereka amat sukar diatasi kerana mereka mempunya taktik hasutan dna psikologi ala Yahudi yang amat merbahaya!!

Puak2 PAS akan datang dr Kltn, Tgn, Kedah dan Perak, tetapi dijangka dr Kltn akan mencapai angka ribuan..bertujuan untuk membentuk suasana ceramah yang menampakkan PAS disokong penduduk di saat2 akhir sebagai taktik perang saraf pada UMNO..

Mereka juga akan menggunakan plan kedua iatu melakukan provokasi secara berpecah-pecah supaya ahli UMNO jadi marah dan bertindak..AWAS jangan sahut provokasi mereka..jg ahli2 UMNO dan Puteri jgn hampiri mereka!! Kekacauan yang mereka cetuskan ini mereka akan 'terbalikkan'dengn membuat provokasi simpati melalui2 pelakon2 khas sempena PRK ini sperti hal tetak smlm, mereka akan gunakan sepenuhnya Harakahdaily, Malaysiakini, dan blog2 PAS yang berlambak2 untuk mencetuskan gelombang marah dan ganas kepada UMNO tanpa bukti ini..TOLONG AMIK PERHATIANN!!

Biar rakyat akan ajar mereka pada hari mengundi nanti INsya Allah semoga mereka dikalahkan UMNO dengan majoriti besar!!! AMINN

Anonymous 9 October 2009 at 17:47  

Maklumat terbaru!!!

Plan ketiga PAS merancang pada hari akhir, iaitu pada hari pembuangan undi mereka akan memuncakkan provokasi dan melakukan 'reverse psichology' seperti menyamar seperti perayu undi UMNO/BN termasuk di sekitar kawasan pembuangan undi dalam bentuk menakut-nakutkan pengundi supaya jadi risau dan tidak mahu keluar mengundi atau bersikap 'berserah' je..

Maklumat yang diperolehi juga mengatakan pimpinan PAS pusat telah dan mengeluarkan 'fatwa sesat' iaitu seruan Jihad mengalahkan UMNO dgn apa cara sekalipun termasuk kekerasan (ya Allah jika benar terjadi huru haralah negara.. aku harap tentera jgn duk diam lagi)

tetapi dlm media mereka akan gunakan gimik " Pimpinan PAS mengarahkan ahli2 PAS bertenang dan tidak melakukan provokasi atau kekerasan setelah markas/ahli pas diserang UMNO".. ini adalah taktik psikologi dan saraf yang digunakan PAS tetapi mgkin UMNO tidak sedar amat merbahaya!!!

UMNO juga perlu sedar, didikan pimpinan PAS terhadap ahli2nya selama berpuluh tahun melalui siri ceramah 'live', online atau media cetak berjaya membentuk kebencian amt sgt pada org UMNO wpun org UMNO itu tidak rasuah atau tidak ada salah apa2.. dan didikan psikologi ceramah PAS setiap hari masuk kdlm otak ahli2 PAS mengatakan UMNO sesat, mesti ditumbangkan dgn apa cara, jalan terakhir ialh 'jihad' (pergi mampuslah PAS mempermainkan seruan mulia jihad utk hawa nafsu mereka), maka ahli2 PAS tidak pernah ragu dan mereka mengamalkan sikap taat (wala') pada pimpinan wpun akal kata salah.. doktrin yang diterapkan PAS ini ckup2 merbaya dan menyimpag jauh dr Islam (seperti puak Syiah dan Khawarij).

Anonymous 9 October 2009 at 17:54  

PAS jg melalui Pakatan Haram PR mesti mengekalkan 'gelombang kemengan' mereka bagi menguasai pemikiran rakyat bahawa UMNO/BN akan kalah teruk semasa PRU13.

Sebb itu pimpinan PAS telah putuskan PRK iji adalah 'jihad' dan mesti menang atau setidak2nya matikan majoriti UMNO supaya rentak dan momentum kegilaan mereka untuk berkuasa akan meningkat..

Di peringkat perang saraf PAS juga mereka telah menanamkan ayat "Pakatan Rakyat yang bakal memerintah negara selepas PRU13.." sebagai kepala ayat dikalangan ahli supaya yakin sekuat hati maka akan berkerja bersungguh2 mulai dr sekarang supaya UMNO tumbang.

Wahai sahabtku dlm UMNO, tolonglah lakukan sesuatu dgn fakta ini, tidak mustahil berlaku. Jika PR menang PRU13, maka tggulah seorang demi seorang pemimpin UMNO akan ditangkap dan di'wujudkan' kes jenayah seterusnya dihukum penjara.. kerana Anwar amat berdendam dgn puak2 yang telah jatuhkannya dr 'takhta no 2' negara..


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP