Monday 5 October 2009

Bradwall hak mutlak BN


Oleh Keris Pusaka

Temubual bersama Setiusaha Penduduk Estet Bradwall Khatharyan A/L Gangen
Bekas Mando Estet, Umur 67 tahun, menetap dari tahun 1945. Jumlah pengundi India 308Melayu 26, beliau yakin 80% mengundi TS Isa di peti ubdi Estet Bradwall



5 comments:

YANG GAMBI 5 October 2009 at 21:27  

Bermimpilah PAS dengan dakyah songsang mereka untuk menang.....

Anonymous 5 October 2009 at 22:52  

Janganlah bermimpi di siang hari. Kalaulah PAS/PR itu memang parti penipu/pembelit, rakyat tak sebodoh penyokong UMNO/BN memilih PR di semua 7 pilihan raya kecil di semenanjung. Sapu bersih 7 - 0. Itu bukan kemenangan nasib, tapi tanda PR di terima rakyat. Sekarang giliran Bagan Pinang, Allah hu Akhbar.

1Agenda 5 October 2009 at 23:17  

tidak wujud kekutan pas atau sekutunya. yang wujud hanya propaganda dan penipuan nyata pembangkang. permainan sentimen dan perasaan simpati dgn penggunaan wanita dan kanak2 di dalam demonstrasi jalanannya merupakan modal murahan yang mengeksploitasi anamah ALLAH utk kepentingan sempit bersifat peribadi.

Anonymous 5 October 2009 at 23:27  

begitulah popular nya PR sehingga wanita dan kanak2 pun sanggup turun padang. UMNO hanya bermodal kan mat rempit jadi penyokong. Tak hairan lah setiap kali pilihan raya semua kalah tak cukup undi. Selamat berkubur UMNO. Ahli UMNO pandai-pandai lah bawa diri.

BN/PR 6 October 2009 at 11:59  

Sedar tidak orang PAS/PR nie....fakta mana dia ikut aku pun tak tahu...setahu akau hanya 1 PRK saja parlimen Kuala Terengganu kerusi BN dan baru dirampas oleh PAS. Bagaimana dngn Batang Ai..? PRK lain itu semua tempas PR... aku ingin lihat jikalau ada PRK dinegeri Melaka,Johor,Pahang,Sabah dan Perlis..? Adakah kamu terfikir PR boleh menang di negeri tersebut. Rakyat dinegeri telah sedar lebih-lebih lagi 40% pengudi atas pagar dimana PR hanya mementingkan diri sendiri. Dan pandai bercakap tetapi goyah diakhir garisan.

Ukur baju badan sendiri sebelum kita mengaitkan sesuatu ISU. Kembalilah ke basic islam Ad-din sebelum mengupas sesuatu ISU. Kaji dan belahlah Ad-Din itu sebenarnya..?


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP