Thursday 17 September 2009

NIZAR KUDIK KKK: KECELAKAAN PAS DI BAGAN PINANG




Parti Iseeleee Nik Aziz dan dibantu oleh Parti Islam Liberal atau Islam Moderate telah memulakan langkah awal mereka untuk menawan N31.

99% hampir pasti TS Isa Samad akan menjadi calon dan jika nama lain naik. Pakatan Riot kena buat kerja baru. Hari ini mereka sudah menyenaraikan modal-modal untuk membelasah TS Isa.

Penyokong setia mereka hanya menganggukkan kepala tanda betul dan setuju tanpa melihat semula siapa yang bercakap.

Jika Anwar yang bercakap, seolah-olah dia sangat bersih dan suci. Mereka lupa akan kerja-kerja keji, perasuah , kronisme yang dilakukan sewaktu dalam Umno dahulu.

Jika Nik Aziz bercakap maka mereka melihat dia sebagai penjaga pintu syurga. Padahal Nik Aziz dan Rasul Melayu "Kahar" adalah sama taraf sahaja. Apa kelebihan yang ada pada Nik Aziz? Adakah dia tok guru? berapa buah madrasah yang di telah bina? Berapa ribu alim ulama yang telah dilahirkannya? Berapa buah kitab agama yang telah dihasilkannya yang boleh dijadikan rujukan diuniversti dalam dan luar negara?

Pas akan memainkan banyak isu di N31. antara isu ialah ;

  1. isu hudud
  2. isu kapal selam
  3. isu tudung dan aurat wanita umno
  4. isu anak Tun Mahathir
  5. isu Umno yang menderhaka kepada raja
  6. isu zon bebas di Pulau Lumut
  7. dan banyak lagi cerita-cerita lama.
sekian.

2 comments:

PemudaRasah 17 September 2009 at 15:31  

UMNO memang takda idea nak meyerang pakatan rakyat.Merepek memanjang.Tak macam pakatan rakyat yang maki hari makin kuat walaupun dihemtam, difitnah oleh pencacai-pencacai UMNO-BN. Pakatan rakyat berhujah dengan fakta tak macam UMNO-BN berhujah ikut kepala lutut. Takda Hotak.......

1Agenda 18 September 2009 at 19:21  

inilah lembu sebenar.


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP