Thursday 10 September 2009

Jom kita ingatkan mereka kembali tentang 916


916 jangan kita lupakan kerana inilah lambang penipuan terbesar Anwar Ibrahim secara terang-terang dan ini juga telah memalukan ramai penyokong PR yang begitu taksub kepada kepimpinan Anwar Ibrahim. Yang jelas 916 adalah untuk mengalihkan pandangan rakyat terhadap isu Saiful yang diliwat oleh Anwar selain dari siri-siri telenovela perlindungan di kedutaan Turkey. Jika dahulu Anwar begitu gah berkempen dan memberikan target 916 menjelang 16 Sept, hari ini kita ingatkan penyokong pembangkang mengenai tempuh yang sedemikian agar mereka mengingat kembali betapa mereka ditipu oleh pemimpin unggul mereka Anwar Ibrahim.




Inilah Anwar Ibrahim yang merupakan penipu unggul dan apakah Anwar akan dimaafkan begitu saja dengan penipuan beliau yang kahirnya disahkan apabila berlalunya 16 Sept. Tian Chua dan Elizebeth Wong, Saifuddin dan Fauziah yang berlakon ke Taiwan kerana menemui pemimpin BN akhirnya tersekat beberapa hari di sana kerana taufan yang melanda negara itu dan kesemua pemimpin BN telah keluar dari Taiwan. Seronok Tian Chua berbulan madu dengan Elizebeth di Taiwan beberapa hari, Elizebeth sememangnya kita ketahui akan tabiat beliau. Maklumlah anak dara tua yang hanya title anak dara.

Jika Anwar begitu Gah dahulu dan begitu bangga hingga kembang kuncup hidungnya memberi ceramah dan bercerita dengan angkuh dan sombongnya bahawa adalah bakal Perdana Menteri. Berbulan lamanya beliau berangan -angan, Hari ini kita akan mengingatkan beliau, berbulan lama juga mengenai penipuan beliau agar beliau dapat merasakan perasaan malu terhadap pembohongan yang telah beliau lakukan.

Jom kita ingatkan penyokong mereka mengenai 916

2 comments:

Anonymous 10 September 2009 at 14:13  

kerajaan langit.. kahkahkah! kalau aku la kan, sokong anwar la kononn2nya.. janji itu ini.. last2 xmenjadi .. PERGHH! konfem malu gilerr! pemimpin haprak ni patut xyah involve dlm politik!

Parang Sasau 10 September 2009 at 16:50  

Anwar Ibrahim memang lidah bercabang


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP