Wednesday 30 September 2009

N31 Bagan Pinang: Bilik operasi fitnah sudah dibuka!


Ini adalah artikel pertama Pisau berkenaan N31,sekian kurang menulis kerana kesibukan menguruskan kerja diluar.

Seperti kita sedia maklum, nama kedua calon sudah diumumkan,episod politik bobrok orang melayu bakal berulang lagi ,seperti mana yang berlaku di kesemua pilihanraya kecil. baru baru ini Tok Guru "mursyid" PAS mengeluarkan kenyataan agar tidak menyerang peribadi,sama seperti berlakunya di permatang pasir, namun apa yang dapat kita lihat calon BN diserang sejak dari mula sehingga berakhirnya pilihanraya,pelbagai serangan peribadi di lontarkan,kempen mereka hanya merosakkan kredibiliti calon.



Pisau katakan saranan Tok guru hanyalah retorik politik ,kononnya menyerang peribadi adalah tidak wajar,walhal itulah cara PAS berkempen,mereka tidak ada modal lain untuk menghentam calon BN.

Bilik operasi fitnah PAS sudah bergerak,mengorek segala informasi yang ada untuk di spin dengan seburuk mungkin untuk merosakkan calon.Selepas penamaan calon nanti,akan keluarlah segala caci maki dan segala fitnah untuk dikempenkan,Politik kotor PAS yang kononnya bertunjangkan Isle begitu menghalalkan fitnah & caci maki.
Ceramah mereka seperti diulang ulang,memainkan isu yang sama,modalnya tidak ada yang lain hanya menceritakan keburukan .

Najis fitnah PAS cukup enak dimakan oleh juak juak mereka sehingga menterjemahkan politik benci kesumat kepada pihak lawan, maka berlakulah serangan bukan ahli syurga dan tuduhan barisan neraka kepada BN.

Pisau kata "najis fitnah makanan ruji PAS"

3 comments:

Cheguman 30 September 2009 at 15:17  

kalau tak serang peribadi, diorang nak serang apa lagi? Pembangunan? Kebajikan rakyat? usaha Islamisasi UMNO?

Samurai Politik 30 September 2009 at 19:17  

Pas bukan nya reti bercakap pasal Dasar ISLAM, pembangunan atau bantu masyarakat ... DEPA NI ibarat KACANG LUPAKAN KULIT.... TAU MENGUTUK AJER ...

Semasa Calun Rohaizat kena serang di Permatang Pasir sebab kahwin dua ... Ramai blogger BPN terkejut bila senarai Pemimpin PAS yang kahwin dua atau tiga ...

Lebih menyedihkan bila Pesuruhjaya PAS Perlis sanggup bagi nafkah batin sahaja ... Dr Lo Lo pula cuma selamatkan ELIZABETH namun USTAZAH ROZIAH di abaikan begitu sahaja kerana ia melibatkan Pemimpin PAS ... CUKUP MENYEDIHKAN ...

Anak Perelih 2 October 2009 at 09:34  

"bilik operasi fitnah sudah dibuka"??? Blog ni la tu....


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP