Friday 11 September 2009

MAHFUZ OMAR : BERCAKAP PASAL INTERGRITI, ANAK SENDIRI KENA JEL

Bapak berdegar-degar bercakap pasal Islam, intergriti dan sebagainya. Tetapi anak sendiri dipenjara kerana dadah. Bukan setakat menghisap sahaja, malahan mengedar juga.

Penjara Alor Star

Seperti yang dijanjikan, RBF (Ruang Bicara Faisal) akan beritahu kenapa Mahfuz terlalu kerap melawat penjara.

Segelintir orang-orang PAS di Kedah gelak besar, bila melihat Mahfuz bercakap pasal intregriti . Mereka berkata anak beliau sendiri yang beliau bela daripada kecil pun beliau gagal didik, lagi beliau nak bercakap pasal intergriti. "Hei rbf, hang pi habaq kat mahfuz dia dah lama takdak intergriti, orang aloq setaq dah lama benci kat dia" - itulah luahan kata mat cak terhadap RBF .

Banyak lagi cerita yang RBF sempat korek pasal si mamat ini. Nanti beliau akan dedahkan kemudian. Termasuk usaha halus beliau menyingkirkan MB Kedah sekarang dan beliau mahu menjadi MB Kedah selepas PRU akan datang.

Cerita ini tidak ramai orang tahu, hanya segelintir orang-orang PAS di Kedah dan Pemimpin PAS sahaja yang tahu.

Hari ini barulah kita semua tahu, selama ini Mahfuz dan geng-geng dia sering melaungkan hanya mereka sahaja yang cantik, lawa dan segalanya. Rupa-rupanya itu semua hanya luaran.

Bapak berdegar-degar bercakap pasal Islam, intergriti dan sebagainya. Tetapi anak sendiri dipenjara kerana dadah. Bukan setakat menghisap sahaja, malahan mengedar juga.

Untuk makluman pembaca sekalian, anak beliau ada dipenjara , di Penjara Alor Star kerana kesalahan menghisap dan mengedar dadah.

Amat malang bagi PAS kerana mempunyai seorang Naib Presiden yang gagal mendidik anak sendiri. Bagaimana nak pimpin orang lain jika anak sendiri pun tidak boleh pimpin. Malu lah....

Dua hari lepas apabila seorang wartawan bertanya kepada Mahfuz, kenapa beliau kerapa ke Penjara, lalu dijawab olehnya "penjara tersebut berada dalam kawasan saya, sudah tentu saya harus melawat". Jawapan nak tutup malu...

Update: Kepada sesiapa yang teringin nak bertanya Mahfuz sendiri tentang anaknya sila hubungi atau sms beliau di nombor ini 019- 4422 685. Ada beberapa rakan yang telah sms kepada beliau hari ini,tetapi beliau mengelak untuk menjawab.

Petikan dari RBF (Blog Ruang Bicara Faisal)

4 comments:

spark 11 September 2009 at 01:33  

Mahfus ni dah teruk, di Permatang Pasir ni dia la yang menabur fitnah macam-macam tentang Rohaizat Calon BN kat sini. Aku baru sampai kat Permatang pasir tengok keadaan macam semangat kita lemah. peluang masih ada tetapi jentera UMNO layu macam ahli UMNO juga. Aku cakap tak ada telor korang marah tapi datang la tengok kat sini tinggal TSMY dan Zahid Hamidi saja tungkus lumus, Rumah johor aku boleh main futsal sebab lengang kat sini

KAMALUDDIN 11 September 2009 at 03:32  

Mungkin juga berlaku kes 'kawtim' bagimemastikan anaknya tidak dikenakan penalti maksimum mengedar dadah.

Batubater 11 September 2009 at 05:53  

betul ke nombor mahfuz ni? nak gak try sms

1Agenda 11 September 2009 at 13:49  

takkan dah malu nak mengaku ada anak yg dalam penjara? apa jenis apa hang ni? pemimpin jenis apa hang ni kalau anak sendiri pun gagal dididik? itulah kebesaranNYa ALLAH, jgnlah kamu mencerca dan menghina seseorang itu kerana hanya ALLAH yang tahu buruk baik seseorang itu. Wayang saja lebih...porah...cit.


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP