Wednesday 9 September 2009

Demo lembu didakwa ... Namewee hina negara dan Islam lepas!

















Ini malangnya kita orang Melayu di Tanah Melayu. Bila kaum bukan Melayu hina agama kita, negara kita, kita kena maafkan, kerana apa demi perpaduan dan kerjasama di antara parti politik dalam BN. Tapi bila kita mula nak bangkit sedikit, maka kita dikatakan oleh perkauman oleh puak pembangkang dan kaum bukan Melayu dan kita akan dikenakan tindakan.

Pada saya jangan dibela kaum bukan Melayu tu, sebab sokongan India kepada BN hanyalah 10 % dan Cina dalam 25 %( Cuba lihat trend sokongan dalam pilihanraya 08 dan PRK ). Percayalah kalau keadaan ini berterusan, maka orang Melayu akan hilang semangat nak bela orang Melayu sebab pemimpin Melayu tak bela kepentingan Melayu, sedangkan mereka ini dipilih oleh orang Melayu sendiri.

Namewee yang telah menghina negara dan menghina Islam lepas begitu sahaja .... malang betul nasib umat Islam di Malaysia ...
Dan adakah pada Hari Raya Korban pada tahun ini pun kita hanya akan korbankan kambing ataupun unta sahaja untuk menjaga sensitiviti kaum? Mungkin PAS juga ada jawapannya? Wallahuallam...

Suara Politik

1 comments:

Cheguman 9 September 2009 at 21:56  

Melihat berita perdana tadi saya rasa agak kecewa melihat beberapa orang melayu dibawa ke mahkamah kerana demonstrasi tersebut. Memang mereka patut diadili TETAPI kenapa hanya mereka? Kenapa apabila orang Islam (prokerajaan) buat silap dengan cepat didakwa padahal jika pembangkang atau orang bukan melayu yang melakukan provokasi lebih teruk lagi cukup susah nak ditangkap atau didakwa. Di mana keadilan?


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP