Sunday 13 September 2009

ANWAR PENGKHIANAT: DENGAR CERITA ANWAR SUDAH SPRAY RACUN DALAM KEM ASKAR

Berita yang diterima melaporkan Anwar telah masuk dalam kem melalui pihak-pihak tertentu dan cuba menghasut pemikiran tentera agar mengundi calon pembangkang dalam PRK kali ini.

Jika betul ini berlaku Datuk Zahid Hamidi kena pantau dan jika benar ia berlaku, kena ambil tindakan cepat. Jika ada kontraktor bekalan dan perkhidmatan tersebut yang membuat mempunyai kepentingan peribadi dan politik ia patut segera ditamatkan segera.

Dalam tentera perkara dan amalan ini tidak boleh diterima. Tentera adalah menurut perintah. Kita tidak mahu mereka mengangkat senjata dan jadi pembelot. Ini patut di bendung awal-awal lagi. Jika ada askar yang dikategorikan sebagai pembelot ia mesti dihapuskan segera dengan apa cara sekali pun.

Kita tidak mahu peristiwa kejatuhan kesultanan Malacca berulang lagi.

3 comments:

Panglima Perang Cyber 13 September 2009 at 08:07  

benar..kita kena lakukan sesuatu..

PEJUANG CYBER 13 September 2009 at 11:34  

Bolehkah PAS menerima PM yang diketahui umum menyedekahkan bapa,adik-beradiknya dan teman rapatnya dengan jutaan saham-saham kompeni strategik?Kita bukan bercakap tentang si anu ataupun si anu yang PAS dan PKR selalu cakap sekarang ini, tetapi tentang Anwar.

Bolehkah orang PAS menutup mata dengan berPerdana Menterikan orang yang tuduhannya adalah kamiran kepada semua tuduhan yang selama ini mereka tuduh kepada pemimpin UMNO.

Lucunya, PAS boleh menerima seorang Perdana Menteri yang "lengkap pakej"nya ditambah dengan aksesori lagi.Hebat PAS!Syabas!

Syabas Mera Betti cakap Hindi kepada PAS!!!(Anwar kan suka tengok Hindustan?)

Oleh itu,penyokong PAS wajar bertanya kepada diri sendiri,bolehkah anda semua menerima Anwar sebagai PM?

AnTi AljUbuRi 14 September 2009 at 20:19  

Kalau tanya PAS memanglah mereka setuju!!

Kalau Anu War Al Juburi naik jadi PM mereka bakal menjadi kroni yang tak perlu lagi membawa kampit dan karong untu punggut derma.

Waktu itu mereka tentu sibuk mengagih agihkan saham koperat seperti yang pernah berlaku semasa anu war al juburi menerajui Kementarian Kewangan. Bukan sikit punya agihan, juta juta beb.. cuba semak http://anwaraljuburi.blogspot.com/2009/08/al-juburi-sudah-tidak-waras.html

Waktu itu, kalau jadi pengedar KY pun dah boleh jadi jutawan ...kah kah kah

Buruk dan jijik sungguh peel al juburi ni ...


Sila layari Channels N31

Blog Archive

  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP